Help kan geen BMW vinden.
- Schmiedmann530
Help kan geen BMW vinden.
Beste leden,
Ik ben inmiddels al dik 2 maanden auto loos en word er een beetje zat van.
Wat ik zoek is, van de E60 modellen 530i, 545i, of een 535d allen vanaf 2005
Wat must als optie's: comfort zetels, m pakket, grote navi, climatronic, liefst zo vol mogelijk en natuurlijk NETJES MET HISTORIE en duidelijk goed onderhouden. En natuurlijk niet te vergeten ze moet ZWART zijn.(geen carbon zwart)
Wie kent er een leuk autobedrijfje, of is er hier een forum lid die van zijn auto af wilt of je oom neef tante oma enz enz..
Ik ben dagelijks op marktplaats, autoscout24, gaspedaal, autotrader, autotrack, speurders, 2ehands.nl.... Maar helaas niet wat er tussen staat.
Budget 15.000 euro
Een nette e39 v8 kan ook.
Ik ben inmiddels al dik 2 maanden auto loos en word er een beetje zat van.
Wat ik zoek is, van de E60 modellen 530i, 545i, of een 535d allen vanaf 2005
Wat must als optie's: comfort zetels, m pakket, grote navi, climatronic, liefst zo vol mogelijk en natuurlijk NETJES MET HISTORIE en duidelijk goed onderhouden. En natuurlijk niet te vergeten ze moet ZWART zijn.(geen carbon zwart)
Wie kent er een leuk autobedrijfje, of is er hier een forum lid die van zijn auto af wilt of je oom neef tante oma enz enz..
Ik ben dagelijks op marktplaats, autoscout24, gaspedaal, autotrader, autotrack, speurders, 2ehands.nl.... Maar helaas niet wat er tussen staat.
Budget 15.000 euro
Een nette e39 v8 kan ook.
Re: Help kan geen BMW vinden.
Het is een net budget, dus daar zou het wel voor moeten lukken. Wat als je Duitsland bij je zoekopdrachten gaat betrekken? Daar zitten de auto's meestal netjes in de opties en goed onderhouden. Als je daar iets vind rond de 12.500 moet het wel lukken die voor 15.000 in Nederland te hebben staan. Www.mobile.de kan ik je aanraden!
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
Waarom geen 530d als ik vragen mag?
Want die mis ik in het rijtje of is dat omdat de oude kapot is gegaan?
De benzine modellen zijn vrij schaars zeker met opties de diesel met m pakket ook.
Ik heb ook een zwarte maar heb langer gezocht als twee maanden maar wel zonder m pakket.
Zwart met fabrieks af m pakket is erg zeldzaam, carbon zwart zijn er genoeg.
Want die mis ik in het rijtje of is dat omdat de oude kapot is gegaan?
De benzine modellen zijn vrij schaars zeker met opties de diesel met m pakket ook.
Ik heb ook een zwarte maar heb langer gezocht als twee maanden maar wel zonder m pakket.
Zwart met fabrieks af m pakket is erg zeldzaam, carbon zwart zijn er genoeg.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Bekend verhaal,heb zelf ruim 4 maanden dagelijks alle autosites in de gaten gehouden tot ik mijn huidige 530d tegen kwam.
Was eerst op zoek naar benzine,maar die zijn vaak schaars in de opties idd,diesel zit al snel een boel meer op.
Je MOET zwart,die kleur zie je eigenlijk niet erg veel ziet (behalve carbon zwart wat je niet wilt),dat maakt het ook al wat lastiger.
Ik was niet kleur gebonden,wou enkel geen donker grijs wat je erg veel ziet.
Kloppende historie is idd een lastig punt,veel particuliere handel met 6-7 korte eigenaren icm km-standen vaak boven de 250k (bij diesel heb ik het nu even over) en dan nergens iets van kunnen aan tonen.
Aan die auto's heb ik mijn vingers ook niet gebrand en zou ik niet doen ook.
Een 535d eist een hoop meer geld aan onderhoud dan de 530d,dat je het even weet.
Dus eventueel een 530d >2005,dan heb je 231pk die gechipt aan de 535d waardes komt.
Was eerst op zoek naar benzine,maar die zijn vaak schaars in de opties idd,diesel zit al snel een boel meer op.
Je MOET zwart,die kleur zie je eigenlijk niet erg veel ziet (behalve carbon zwart wat je niet wilt),dat maakt het ook al wat lastiger.
Ik was niet kleur gebonden,wou enkel geen donker grijs wat je erg veel ziet.
Kloppende historie is idd een lastig punt,veel particuliere handel met 6-7 korte eigenaren icm km-standen vaak boven de 250k (bij diesel heb ik het nu even over) en dan nergens iets van kunnen aan tonen.
Aan die auto's heb ik mijn vingers ook niet gebrand en zou ik niet doen ook.
Een 535d eist een hoop meer geld aan onderhoud dan de 530d,dat je het even weet.
Dus eventueel een 530d >2005,dan heb je 231pk die gechipt aan de 535d waardes komt.
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
- Schmiedmann530
530d heb ik gehad, ik wil nog steeds veel pit hebben, vandaar een 535d met een chip is voldoende, wil verders niet meer tunen want het is een x fout gegaan.
Wat er ook bij moet als optie is AFS (active front steering) had ik op mijn oude e60 ook en dat is erg fijn. er is op mp als ik mij niet vergis een erg nette e60 530d met opties die ik minimaal zou willen hebben. Alleen is het dus een 530d. Wil dit de dubbele turbo's hebben of een lekker pittige benzine.
Wat er ook bij moet als optie is AFS (active front steering) had ik op mijn oude e60 ook en dat is erg fijn. er is op mp als ik mij niet vergis een erg nette e60 530d met opties die ik minimaal zou willen hebben. Alleen is het dus een 530d. Wil dit de dubbele turbo's hebben of een lekker pittige benzine.
- Schmiedmann530
Duitsland adviseert mijn buurman ook de heletijd hij heeft een individual bmw x5 4.0d uit 2013 als ik mij niet vergis gekocht met weinig km's en helemaal naar zijn smaakje verbonden.
echter snap ik bepaalde advertenties niet of deze wel waar zijn, ik zie bijv een auto met 150dkm voor 15000 euro en een ander voor 16.000 euro die 2 ton heeft op de teller welke er bijna het zelfde uitziet.
echter snap ik bepaalde advertenties niet of deze wel waar zijn, ik zie bijv een auto met 150dkm voor 15000 euro en een ander voor 16.000 euro die 2 ton heeft op de teller welke er bijna het zelfde uitziet.
Je mag de mijne kopen voor 15.000,-
Alleen is de buitenkant grijs en het interieur zwart
Mvg,
Vincent
Alleen is de buitenkant grijs en het interieur zwart
Mvg,
Vincent