GilbertT op zoek naar E39 Touring diesel
GilbertT op zoek naar E39 Touring diesel
Forumnaam: GilbertT
Geboren 4 maart 1954
Auto: zojuist in gebruik genomen F45, 220D, auto van mijn vrouw, full options, rood/beige
Voorheen: E84, X1 sDrive 2d (tot 2/1/2015), full options, bruin/beige
Zelf rijd ik een Porsche 997 MK2 Targa4 (2011), blauw/bruin
Mijn belangstelling gaat uit naar een zeer mooie E39 Touring, liefst met drie liter dieselmotor en automaat, full options, en in originele staat, liefst iets van groen/beige of blauw/beige. Heb ooit zakelijk een 730D gereden (in periode rond 2000), maar vindt dat nu te groot. Mooiste 5-serie is naar mijn idee de E39, vandaar.
Zit ook op het Porscheforum, met blijkbaar dezelfde web-omgeving. Foto's komen, zo gauw ik in de smiezen heb hoe dat ook al weer gaat. Anders geef ik wel een link naar een Picasa-album met wetenswaardigheden.
Geboren 4 maart 1954
Auto: zojuist in gebruik genomen F45, 220D, auto van mijn vrouw, full options, rood/beige
Voorheen: E84, X1 sDrive 2d (tot 2/1/2015), full options, bruin/beige
Zelf rijd ik een Porsche 997 MK2 Targa4 (2011), blauw/bruin
Mijn belangstelling gaat uit naar een zeer mooie E39 Touring, liefst met drie liter dieselmotor en automaat, full options, en in originele staat, liefst iets van groen/beige of blauw/beige. Heb ooit zakelijk een 730D gereden (in periode rond 2000), maar vindt dat nu te groot. Mooiste 5-serie is naar mijn idee de E39, vandaar.
Zit ook op het Porscheforum, met blijkbaar dezelfde web-omgeving. Foto's komen, zo gauw ik in de smiezen heb hoe dat ook al weer gaat. Anders geef ik wel een link naar een Picasa-album met wetenswaardigheden.
Laatst gewijzigd door GilbertT op 07 jan 2015, 00:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Richard op zoek naar E39 Touring diesel
Welkom hier Richard !
Een BMW station bestaat niet, we noemen dat een Touring
De E39 is inderdaad een mooi model en tijdloos vind ik zelf, een tijd geleden ook naar eentje op zoek gegaan voor mijn neef. Ik moet zeggen dat het aanbod mij wat tegenviel, nu zocht hij een benzine en jij een diesel, misschien dat hier het aanbod wat groter van is.
Ik wens je succes met de zoektocht en voor info over de E39 zit je hier wel goed
Fotootjes zijn we gek op dus die wachten we geduldig af
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Wat betreft de fotootjes, zie dit :
viewtopic.php?f=699&t=10
p.s. ik heb je topictitel even aangepast om het hier wat overzichtelijker te houden
Een BMW station bestaat niet, we noemen dat een Touring

De E39 is inderdaad een mooi model en tijdloos vind ik zelf, een tijd geleden ook naar eentje op zoek gegaan voor mijn neef. Ik moet zeggen dat het aanbod mij wat tegenviel, nu zocht hij een benzine en jij een diesel, misschien dat hier het aanbod wat groter van is.
Ik wens je succes met de zoektocht en voor info over de E39 zit je hier wel goed

Fotootjes zijn we gek op dus die wachten we geduldig af

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen

Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Wat betreft de fotootjes, zie dit :
viewtopic.php?f=699&t=10
p.s. ik heb je topictitel even aangepast om het hier wat overzichtelijker te houden
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: GilbertT op zoek naar E39 Touring diesel
Welkom op het forum Gilbert
dat zijn nou de leuke auto's die 220D
succes met je zoektocht naar je E39 Touring
foto's zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F45 en eventueel later je E39, een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
dat zijn nou de leuke auto's die 220D

succes met je zoektocht naar je E39 Touring

foto's zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F45 en eventueel later je E39, een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Dat foto's plaatsen lukt nog niet. Ik heb het geprobeerd via mijn Picasa account, maar tevergeefs. Dan maar een link naar dat album. Dit zijn de foto's van de aflevering van de F45 van mijn ega afgelopen vrijdag. Een interessantere fotoserie moet ik nog maken. Ook de foto's van de voorganger, de bruine X1, staan erop:
https://plus.google.com/photos/+Richard ... 9330206593
Als je wilt weten waarin ik rijd, dan kijk je in deze map. Maar je bent gewaarschuwd?
https://picasaweb.google.com/1098958184 ... vP_zpo2JdA
Vragen zijn welkom.
https://plus.google.com/photos/+Richard ... 9330206593
Als je wilt weten waarin ik rijd, dan kijk je in deze map. Maar je bent gewaarschuwd?
Vragen zijn welkom.
Laatst gewijzigd door GilbertT op 07 jan 2015, 13:15, 4 keer totaal gewijzigd.
Foto's plaatsen kan bijvoorbeeld op de volgende manier :
Foto uploaden naar een site als bijvoorbeeld photobucket.com (gratis account aanmaken)
Daar de foto openen, dan zie je rechts een menuutje met links er in.
Hier staat o.a. ook direct link, de link die bij direct link staat aanklikken, nu heb je hem gekopieerd.
Terug hierheen, dan zie je boven het tekstveld img staan, aanklikken.
Nu staat dit er : [img].[/img] (zonder de punt er tussen)
Tussen deze twee plak je de koppeling [img]koppeling[/img]
En voila, daar staat de foto
Zie ook dit
Foto uploaden naar een site als bijvoorbeeld photobucket.com (gratis account aanmaken)
Daar de foto openen, dan zie je rechts een menuutje met links er in.
Hier staat o.a. ook direct link, de link die bij direct link staat aanklikken, nu heb je hem gekopieerd.
Terug hierheen, dan zie je boven het tekstveld img staan, aanklikken.
Nu staat dit er : [img].[/img] (zonder de punt er tussen)
Tussen deze twee plak je de koppeling [img]koppeling[/img]
En voila, daar staat de foto

Zie ook dit
Gilbert, is Porsche rijden misschien niet iets voor jou....GilbertT schreef:Als je wilt weten waarin ik rijd, dan kijk je in deze map. Maar je bent gewaarschuwd?
Vragen zijn welkom.

Even zonder gekkigheid, welkom en veel succes met je zoektocht!
Ik rijd sinds een aantal dagen voor het eerst diesel en voor het eerst BMW, maar ik moet zeggen, dit is echt de allerfijnste wagen die ik gehad heb!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic