TPMS Sensor lampje
TPMS Sensor lampje
Hallo,
Mijn vader rijd een 2008 E60 535i XDrive (Origineel geïmporteerd uit Amerika), alleen zitten er momenteel Nederlandse winterbanden op zonder de ventielen met de TPMS sensoren die je alleen in Amerika krijgt.
Nu word mijn vader behoorlijk geïrriteerd door dit lampje, en de lokale BMW garage (Broekhuis) wil het ook niet via coderen voor hem uitzetten.
Nou is mijn vraag; Is er iemand in de buurt van Almelo of omgeving Overijssel die dit lampje uit kan zetten ?
Het zou zonde zijn om weer 200 Euro uit te geven voor een paar van die sensoren.
Alvast bedankt,
Mvg,
Merlijn
Mijn vader rijd een 2008 E60 535i XDrive (Origineel geïmporteerd uit Amerika), alleen zitten er momenteel Nederlandse winterbanden op zonder de ventielen met de TPMS sensoren die je alleen in Amerika krijgt.
Nu word mijn vader behoorlijk geïrriteerd door dit lampje, en de lokale BMW garage (Broekhuis) wil het ook niet via coderen voor hem uitzetten.
Nou is mijn vraag; Is er iemand in de buurt van Almelo of omgeving Overijssel die dit lampje uit kan zetten ?
Het zou zonde zijn om weer 200 Euro uit te geven voor een paar van die sensoren.
Alvast bedankt,
Mvg,
Merlijn
Re: TPMS Sensor lampje
Volgens mij klopt je zin niet helemaal. De sensoren zijn alleen in Amerika te krijgen en vervolgens wil je er geen 200 euro aan uitgeven. Dus ze zijn wel te krijgen maar je wilt het geld er niet aan uitgeven?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Volgens mij wil hij het door coderen uit laten zetten, dus geen sensoren meer 
Kortom; ik zoek iemand in de omgeving die de sensor kan uitzetten.
Ik kan het wel coderen maar ik zit niet in de buurt van jou.
Ik verwacht dat je het Europees systeem kan coderen, deze heeft alleen de ABS sensoren nodig, rest is software.
525d E61 2007 pre-LCI
Mmm, moet je niet toevallig voor je werk/andere gelegenheid deze kant op? Aangezien m'n pa ook wel is die richting op moet.Source schreef:Ik kan het wel coderen maar ik zit niet in de buurt van jou.
Het zal echt bij mij in de loods moeten gebeuren gezien ik m'n apparatuur moet aankoppelen + kosten van het coderen.MerlijnD schreef:Mmm, moet je niet toevallig voor je werk/andere gelegenheid deze kant op? Aangezien m'n pa ook wel is die richting op moet.Source schreef:Ik kan het wel coderen maar ik zit niet in de buurt van jou.
Er is een codeer topic. Kijk daar eens in misschien dat er iemand bij jou in de buurt zit.
De dealer mag deze optie niet zomaar uitzetten mits ze het kunnen. Bij een ongeval kan dit een punt worden.