motorstoring
-
bmw e46 325ci
motorstoring
Hey. Ik heb mijn auto zelf uitgelezen fout p0171 en p0171 leen 1 en 2 ik kom er maar niet achter wat het is het. Wat ik gedaan reeds vervangen heb olie. Oliefilter bougi,s remreiniger op ingaat slangen gespoten maar geen lek. Lmm en k&n schoongemaakt kan het komen door de luchtfilter ik om er echt niet uit
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Re: motorstoring
En als je de stekker van de lmm afhaalt?
Of de LMM eens wisselt voor een andere waarvan je zeker weet dat hij goed is.
Of de LMM eens wisselt voor een andere waarvan je zeker weet dat hij goed is.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
bmw e46 325ci
Stekker eraf haal loop die iets minder goed
Ik zou toch het inlaattraject na de LMM "even" demonteren en checken op scheurtjes.
Ik sluit me aan bij de vorige poster (Wiren). P0170 geeft aan dat je een mager mengsel hebt, zodanig dat de ECU dit niet meer kan compenseren.
Kan ook zijn dat je LMM verkeerde waardes aangeeft en dit tot gevolg heeft. Ik zie dat je de LMM al hebt gereinigd, kwam de code daarna?
Succes,
Rob
Kan ook zijn dat je LMM verkeerde waardes aangeeft en dit tot gevolg heeft. Ik zie dat je de LMM al hebt gereinigd, kwam de code daarna?
Succes,
Rob
-
bmw e46 325ci
Hey Ik heb de stekker van de Lmm afgehaalt hij is dus wel sneller met optrekken en reageren op gas dat had ik fout
Ik heb er gisteren injectreiniger ingegooid voor zekerheid. De inlaat is goed zitten scheuren in. Het motorlampje brand een dag na 2 dagen gast die ongeveer weer uit en zo wisselt hij dat zich af en hij brande ook voordat ik de Lmm schoonmaakte. Is een openluchtfilter wel goed vooreeen 325ci
Ik heb er gisteren injectreiniger ingegooid voor zekerheid. De inlaat is goed zitten scheuren in. Het motorlampje brand een dag na 2 dagen gast die ongeveer weer uit en zo wisselt hij dat zich af en hij brande ook voordat ik de Lmm schoonmaakte. Is een openluchtfilter wel goed vooreeen 325ci
Het spijt me zeer, maar ik kan van je laatste reactie geen chocola maken...
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Met de kabel van de lmm loopt hij beter. Ga maar een andere lmm halen. Die is kapot.
-
bmw e46 325ci
Jan sorry van het typen automatische woordenboek zo irritant. Jan ik heb een andere Lmm besteld op ebay
Als ik de airco aanzet. Blaast die warme lucht bij de vooruit. Dat die ook als de airco uit is en als ik hem op 16 graden op koud zet. Wat ik wel weet is
Mijn airconditioning moet opnieuw gevuld worden
Acu sensoren is kapot. Geeft die aan met uitlezen ?
Als ik de airco aanzet. Blaast die warme lucht bij de vooruit. Dat die ook als de airco uit is en als ik hem op 16 graden op koud zet. Wat ik wel weet is
Mijn airconditioning moet opnieuw gevuld worden
Acu sensoren is kapot. Geeft die aan met uitlezen ?
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Jan? Ik denk dat je kachelkraan of 1 van de kleppen van je verwarming niet functioneert. Acu sensoren ken ik niet.
-
bmw e46 325ci
Oké hoe kan ij zoiets testen dan ipv vervangen