Cabriodak wil niet meer open??
-
Alperen20
Cabriodak wil niet meer open??
Beste Bmw rijders,
Sinds vanochtend heb ik een probleem met mijn cabrio. mijn dak wil niet meer open??
Dak doet heel klein beweging meer niet. De pomp hoor ik wel draaien maar hij maakt een zwak geluid volgens mij.
Iemand enig idee waar aan kan liggen of wat kan ik het beste doen om hem weer laten werken?
Gr.
Sinds vanochtend heb ik een probleem met mijn cabrio. mijn dak wil niet meer open??
Dak doet heel klein beweging meer niet. De pomp hoor ik wel draaien maar hij maakt een zwak geluid volgens mij.
Iemand enig idee waar aan kan liggen of wat kan ik het beste doen om hem weer laten werken?
Gr.
Re: Cabriodak wil niet meer open??
Toevallig niet in de kofferbak de klep(voor de extra ruimte) vergeten omlaag te doen waar de softtop in opvouwt.
-
Alperen20
bilkert35 schreef:Toevallig niet in de kofferbak de klep(voor de extra ruimte) vergeten omlaag te doen waar de softtop in opvouwt.
Die staat altijd omlaag.. Als die omhoog staat voor ruimte dan knippert er een oranje lampje ipv rood
heb je al gelegenheid gehad om de auto uit te lezen? Mijn 1e gedachte gaat uit naar de CVM, de CVM (Cabrio Verdeck Modul) laat zich prima uitlezen en daarmee heb je een richting waar je het zoeken kan.
Beest Met 4 Wielen
-
Alperen20
Ik heb hem nog niet laten uitlezen.vang schreef:heb je al gelegenheid gehad om de auto uit te lezen? Mijn 1e gedachte gaat uit naar de CVM, de CVM (Cabrio Verdeck Modul) laat zich prima uitlezen en daarmee heb je een richting waar je het zoeken kan.
Morgen breng ik mijn auto naar een bmw monteur die bij de bmw dealer werkt.
Ik ken hem jaren lang heel goed. Heb gisteren gebeld voor een afspraak.
Dus ik wacht even tot morgen af. Hoop dat het iets kleins is
Is het probleem reeds opgelost zoja dan hoe heb nu het zelfde probleem.