Hahahaha,
Beetje veeleisend maar, tenminste, de kleuren zijn hetbgrootste probleem denk. Ik zou bijna zeggen de mijne is te koop maar heb alleen de comfortstoelen niet hahaha.
Rest is vrij standaard hoor, ik heb een executive en geeneens een high executive en behalve de stoelen zit alles er in, inclusief stoelverwarming maar die is volgens mij standaard. De Dynamic Xenon is niet standaard en die kan wel eens lastig te vinden zijn misschien. Gewoon xenon is weer minder moeilijk denk, rest is allemaal vrij standaard.
Ik zou eerder kijken naar eentje met pro navigatie want de business baal ik elke dag van en een upgrade gaat al gauw naar de 1000 euro, in mijn geval wil ik naar een cic en ben ik zo'n 1650 euro armer
Mijn combi, dynamic xenon , normale stoelen, zwart leer, crème bekleding dak etc, panoramdak, Oriënt blauw buitenkleur, business navi

, stoelverwarming, automaat, pdc (ook vrij standaard geloof ik), adaptieve steering. Komt in de buurt denk ik hè .
Dit is een vrij summiere uitvoering hoor dus je gaat veel vollere tegenkomen. Ben wel 4 weken aan het zoeken geweest en continue er bovenop gezeten. Ik lees ook regelmatig over mensen die er zelf een uit Duitsland importeren, keuze daar is groter en ze zitten vaak voller met opties.
Succes met de zoektocht !