Bericht
door ErwinE60 » 25 nov 2013, 16:26
Ik begrijp volkomen dat het je droom auto is, en ik wil die droom niet bij je weg nemen.
Maar, begrijp wel dat alles van de M5 gewoon duur is, waar je bij bijvoorbeeld een E46 M3 voor €450 2 voor rem schijven hebt, betaal je voor de M5 voor 1 schijf alleen al €350.
Dit is nog maar 1 voorbeeld van alles wat bij een M5 komt kijken ( ook de dingen die niet snel slijten moet je meerekenen in je calculatie vind ik ), alledaags gebruik betekend dat de onderhoud intervallen ook sneller zullen volgen.
Aangezien alles in veelvoud is , duur is en het vooral een auto is waar je niet op de materialen moet gaan bezuinigen kan het ongeacht dat het een goed onderhouden auto is alsnog erg duur uitpakken in de loop der tijd.
Je moet beseffen dat als de vorige eigenaar flink tekeer is gegaan met de launch control optie, dat het eraan zit te komen dat je koppeling niet goed is, problemen met de versnellingsbak en ga zo maar door.
Ongeacht dat je garantie hebt, die meestal 6 maanden is, zal ook een rapport van BMW je niet die zekerheid kunnen geven.
De echte problemen zullen natuurlijk pas na je garantie gaan komen, of je dan pas opvallen.