ZF Dortmund
ZF Dortmund
Wie o Wie heeft voor mij een email nummer waar ik een afspraak kan maken voor een service-beurt van mijn automaatbak bij de ZF fabriek in Dortmund
Ik heb reeds het e-mailadres van mijnheer Sagert geprobeerd (carl-joerg.sagert@zf.com ), echter deze geeft een out of office bericht terug tot 22.7.2013???
Ook het e-mailadres van de vestiging zelf geeft geen repliek. en zelfs bij bellen krijg ik een in gesprek toon!!
alvast bedankt
Ik heb reeds het e-mailadres van mijnheer Sagert geprobeerd (carl-joerg.sagert@zf.com ), echter deze geeft een out of office bericht terug tot 22.7.2013???
Ook het e-mailadres van de vestiging zelf geeft geen repliek. en zelfs bij bellen krijg ik een in gesprek toon!!
alvast bedankt
Re: ZF Dortmund
Hallo,
Ik begrijp het even niet, de datum is ook niet je van het te noemen.
Maar de gegevens die ik heb, weet ik niet of deze hetzelfde zijn als die van u.
Maar ik zal deze adres gegevens toch even vermelden, dan kan u ze even vergelijken.
ZF services Deutsland GMBH
Niederlassung Dortmund
Vincenz Wiederholt straße 10
59439 Holzwickede
Tel: 004923019122940
Fax: 004923019122950
E-mail: carl-joerg.sagert@zf.com
zf-services-deutschland@zf.com
Als dit precies dezelfde gegevens zijn, dan zal of ZF verhuisd zijn, of wellicht nog wat anders aan de hand zijn.
Ik wens u een heel fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Ad
Ik begrijp het even niet, de datum is ook niet je van het te noemen.
Maar de gegevens die ik heb, weet ik niet of deze hetzelfde zijn als die van u.
Maar ik zal deze adres gegevens toch even vermelden, dan kan u ze even vergelijken.
ZF services Deutsland GMBH
Niederlassung Dortmund
Vincenz Wiederholt straße 10
59439 Holzwickede
Tel: 004923019122940
Fax: 004923019122950
E-mail: carl-joerg.sagert@zf.com
zf-services-deutschland@zf.com
Als dit precies dezelfde gegevens zijn, dan zal of ZF verhuisd zijn, of wellicht nog wat anders aan de hand zijn.
Ik wens u een heel fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Ad
Bedankt Ad, voor de snelle reactie.
Ik ga maandag nog eens bellen.
Vriendelijke groeten en een fijn weekend toegewenst
Ik ga maandag nog eens bellen.
Vriendelijke groeten en een fijn weekend toegewenst
Ben er vorige maand nog geweest en ze zijn niet verhuisd hoor.
Vreemd van die out of office melding. Die kreeg ik begin juli ook toen ik mailde. Ik denk dat hij momenteel met vakantie is o.i.d., maar vergeten is de datum aan te passen in zijn out of office melding. In september heb ik hem namelijk wel gewoon gemaild en een reactie terug gekregen. Het beste kan je denk ik gewoon bellen met ZF, zoals je al aangaf.
Dit stond er trouwens bij herr Sagert in zijn digitale handtekening in oktober, dus die info is vrij actueel.
Mit freundlichen Grüßen/Kind regards
Carl-Jörg Sagert
Werkstattleitung PKW
ZF Services Dortmund
ZF Friedrichshafen AG
Vincenz-Wiederholt-Str. 10, 59439 Holzwickede/Germany
Telefon/Phone +49 2301 91229-40, Telefax/Fax +49 2301 91229-50
carl-joerg.sagert@zf.com
www.zf.com
Vreemd van die out of office melding. Die kreeg ik begin juli ook toen ik mailde. Ik denk dat hij momenteel met vakantie is o.i.d., maar vergeten is de datum aan te passen in zijn out of office melding. In september heb ik hem namelijk wel gewoon gemaild en een reactie terug gekregen. Het beste kan je denk ik gewoon bellen met ZF, zoals je al aangaf.
Dit stond er trouwens bij herr Sagert in zijn digitale handtekening in oktober, dus die info is vrij actueel.
Mit freundlichen Grüßen/Kind regards
Carl-Jörg Sagert
Werkstattleitung PKW
ZF Services Dortmund
ZF Friedrichshafen AG
Vincenz-Wiederholt-Str. 10, 59439 Holzwickede/Germany
Telefon/Phone +49 2301 91229-40, Telefax/Fax +49 2301 91229-50
carl-joerg.sagert@zf.com
www.zf.com
Ik kreeg in oktober ook al deze Out of office reply. Een dag later had ik een reactie van herr Sagert. Ik heb een afspraak voor as maandag.
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Bedankt voor de reacties heren ik ga even bellen.
@ Tikkie laat even weten hoe het geweest is.
@ Tikkie laat even weten hoe het geweest is.
Net terug. Was er om 08.15 uur en reed voor 11.30 weer weg. Herr Sagert is allervriendelijkst en werkt snel. Hoewel ik geen klachten had, merk ik duidelijk verschil.
De bak schakelt veel strakker, hangt iets meer aan het gas, heerlijk. Omdat er bij mij geen olie in het differentieel ging (geen aftappunt bij mijn type), bleven de kosten beperkt tot 470 euro.
BMW E61 530i 2007 (LCI)
@Tikkie,
Goed om te horen, Money well spent.
Ik heb een afspraak weten te maken voor 11 december ben dus erg benieuwd.
Goed om te horen, Money well spent.
Ik heb een afspraak weten te maken voor 11 december ben dus erg benieuwd.
Kentekenbewijs meenemen, willen ze zien. En als je 1 km doorloopt (richting vliegveld) zit er aan je rechterhand McDonald's met zowaar goede koffie en WiFi. Succes!
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Toevallig,
Heb vanavond ook gemaild ivm afspraak verzoek en de out of office reply gekregen daarna naar dortmund.zf-services@zf.com gemaild. Wacht morgen even af anders maar bellen. Enig idee hoe druk het daar is, maw heb je snel een afspraak?
Heb vanavond ook gemaild ivm afspraak verzoek en de out of office reply gekregen daarna naar dortmund.zf-services@zf.com gemaild. Wacht morgen even af anders maar bellen. Enig idee hoe druk het daar is, maw heb je snel een afspraak?
535d E61, M Coupe, 520d G31