Na jaren blindgestaard te hebben op de Franse luxe en comfort heb ik toch eindelijk die ene cruciale beslissing gemaakt, ik heb mezelf getrakteerd op een BMW! Mijn keus is gevallen op de 320d touring, dit om zijn ruimte en efficientie. Het is natuurlijk ook de mooiste station-wagon op het Nederlands plat, maar dat is persoonlijk... Ik rijd het beest met ruim 170pk nu een week en moet zeggen dat het werkelijk een verademing is. De kracht, stilte en uitstraling is geweldig. Ik merk nu pas dat optrekken inderdaad een orgasmisch genoegen kan geven en dat inhalen helemaal niet gevaarlijk hoeft te zijn. Ondanks de voor mij nieuwe factor van de achter aangedreven wielen voel ik mij super veilig en ontspannen achter het m-tech sportstuur.
De uitvoering zoals ik die nu heb is volledig voorzien van sport-upgrades als een M-spoiler/sideskirts pakket, een M-pookje, M-dorpelset, M-onderstel met diens verlaging en nieuwe lichtmetalen velgen. Ook lekker zijn de lederen verwarmde sportstoelen, zwarte hemel en climate control. Foto's volgen zsm!!!
Uiteraard zit ik ook met een aantal onduidelijkheidjes over deze bolide die ik graag in de groep wil gooien. Ik zal dat in de betreffende rubrieken doen. Alvast bedankt voor de hulp die ongetwijfeld geboden zal worden.
See you on tha forum!!!
Jeroen.