Hieronder een aantal fotos van mijn e39 touring uit 2001. Het betreft een 520i touring.
Een heerlijke auto en nadat we de vorige helaas total loss hebben gereden deze aangeschaft. Wel helaas het nodige aan achterstallig onderhoud gehad maar ik denk dat de auto nu bijna af is.
Ook veel vragen gesteld op het forum en daar veel aan gehad (antwoorden van Ad: duimen:
De mod's die ik gedaan heb zijn zeer beperkt en niet zo ingrijpend als dat andere forumleden hebben gedaan maar ben erg blij met m'n beemer.
Ik ga met deze auto voor originaliteit en bruikbaarheid. We rijden heel graag met de auto en zijn er inmiddels 2 maal mee naar Italie gereden. Uiteraard zonder probleem
Het enige dat ik nog wil installeren is de modificatie waarbij je comfort knipperlicthen hebt.
Wat ik er aan gedaan heb:
- Leren interieur Edition (was blauw stof)
- Originele velgen naar mijn smaak
- Zwarte interieurlijsten origineel
- Nieuwe radiator en koelvloeistof
- Nieuwe riemen voor o.a airco, et cetera
- Alle rubberen slangen van de motor vernieuwd, tevens carterventilatie vervangen
- Alle deurrubbers vervangen
- Alle bobines vernieuwd
- Alle bougies vernieuwd
- Nieuwe waterpomp
- Nieuwe vloermatten
- Alle sensoren vernieuwd (krukas, nokkenas sensor)
- Preventieve VANOS revisie
- Nieuwe schijven en blokken, tevens remolie vervangen
- Airco gevuld en gereinigd
- Nieuwe luchtbalgen
- Nieuwe voorruit en wissers, voor- en achter
- Professionele lakverzegeling vorig jaar, gelijk ook emblemen op motorkap, achterklep en velgen vernieuwd.
- 4 Nieuwe Michelin Pilot Primacy
De auto rijdt heerlijk en ik probeer hem zo origineel mogelijk te houden. (op de navigatie na, deze is van dynavin)
Hopelijk vinden jullie het wat, allemaal veel plezier met jullie BMW's!!
De auto staat/ stond te koop op internet (heb een leaseauto die ik prive wil gaan rijden) maar gezien de biedingen die ik krijg houd ik hem denk ik nog maar even
Groeten allemaal!
Hieronder een link met foto's van mijn touring.
http://s817.photobucket.com/user/mj_jon ... 1185441407