mijn naam is Ronald en kom uit omgeving Rotterdam.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al van mijn jeugd af aan al een liefhebber ben van BMW, met name de E30.
Het is er helaas nog niet van gekomen om een BMW aan te schaffen, echter heb ik tot voor kort wel voor de keuze gestaan om een 5-serie te kopen. Het is toen een Audi geworden, wat ik overigens al jaren rij.
Dan vraag je je natuurlijk af wat ik op een Bimmer forum doe, daar kan ik heel kort en krachtig in zijn.
Ik had voor mijn Audi een setje velgen gekocht van een BMW liefhebber, echter ben ik er domweg achteraf achter gekomen dat de velgen met mijn bandenkeuze niet passen. Wellicht vind ik hier een nieuwe liefhebber voor mijn bijzondere velgen.
Ik kan mij voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt op een "vers forummember" te laten adverteren terwijl hij nieteens een BMW heeft. Daar kan ik mij helemaal in vinden en hoor dat ook graag als dat zo is. Daarintegen wil ik mij bij deze wel even netjes voorstellen aangezien ik zelf op andere forums ook een hekel heb aan mensen die alleen member worden om te verkopen.
Zowieso blijf ik dan wel meespieken op het forum, aangezien ik altijd een zwak heb gehad voor BMW, wie weet wat ik volgend jaar op de oprit heb staan.
Mocht er interesse zijn in een foto van mijn auto, dan kan ik altijd nog een fotootje plaatsen.