E46 Coupe - schuif/kanteldak in carosseriekleur??

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
InSaNe191

E46 Coupe - schuif/kanteldak in carosseriekleur??

Bericht door InSaNe191 » 05 mei 2013, 20:38

Hallo,

Ik ben momenteel aan het twijfelen over een 328 uit 2000 die ik op het oog heb.. Hij is Zilver/grijs met schuifdak. Verder super nette auto.. M3 pakket, M3 velgen, Supersprint uitlaat, Vol leder, zwarte hemel, M3 stuur etc.. Alleen vind ik het er niet mooi uit zien zon grote donkere plek op het dak. Verstoort nogal de lijnen van de auto vind ik (persoonlijk :P).

Weet iemand misschien of het mogelijk is om bij een E46 coupé het schuifdak in carosseriekleur te krijgen? Of zijn deze er alleen in donker glas?
Of iemand misschien ervaring met het spuiten van het schuifdak? (Glas, ik weet...)

Grtz, Brian

Dcreator

Re: E46 Coupe - schuif/kanteldak in carosseriekleur??

Bericht door Dcreator » 05 mei 2013, 21:31

Welkom op ons forum!

Het is wel de bedoeling dat je jezelf even netjes voorstelt! Dit kan in ons speciaal ingerichte voorstel topic (makkelijk te vinden op het forum overzicht). Als je dit nog even zou willen doen graag! :)

Heb je overigens wel eens eraan gedacht je dak in glans zwart te laten wrappen? dan valt je schuifdak ook niet meer op! :whistle: wellicht een makkelijke(re) optie!

InSaNe191

Bericht door InSaNe191 » 05 mei 2013, 23:44

Oeps, das natuurlijk niet netjes :P Zojuist gedaan!

Daar had ik inderdaad ook al aan gedacht :ja: Dak laten wrappen.. Maar toch lijkt het me mooier om één kleur aan te houden.
Een vriend van mij heeft een blauwe 320 uit 1992, met een blauw schuifdak in dezelfde kleur.. Heb het alleen nog nooit bij een E46 gezien! :nee:

Ben momenteel aan het twijfelen tussen twee E46's Deze zilver/ grijze en een zwarte 320, zonder schuifdak.
Als het echt niet gaat dan denk ik toch dat k maar voor de zwarte ga...

Jeremy

Bericht door Jeremy » 05 mei 2013, 23:53

Als je kunt "kiezen" tussen een 328 of een 320 zou ik dat niet puur op het schuifdak doen hoor. Verbruik is nagenoeg hetzelfde en een 328 is natuurlijk wel een stuk krachtiger dan een 320, helemaal als de 320 "maar" 150pk heeft, net als de mijne. Niet dat 150pk niet genoeg is want vooruit gaan doet het zeker.

Wellicht is de ruit te tinten naar de gewenste kleur?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”