Verlagen en spoorstangen
Verlagen en spoorstangen
Hoi, ik wil mijn e46 compact binnenkort iets verlagen dmv schokdempers en veren.
Mede omdat er 1 schokdemper nu rond de 70 % werkt
Nu vond ik dit setje wel leuk, enige ervaringen ermee?
http://www.gmb-tuning.nl/index.php?item ... 34&lang=NL
Ook moet ik de spoorstangen vervangen maar moet ik met dit setje de orginele lengte hebben of moet ik verkorte versie hebben?
Mede omdat er 1 schokdemper nu rond de 70 % werkt
Nu vond ik dit setje wel leuk, enige ervaringen ermee?
http://www.gmb-tuning.nl/index.php?item ... 34&lang=NL
Ook moet ik de spoorstangen vervangen maar moet ik met dit setje de orginele lengte hebben of moet ik verkorte versie hebben?
Re: Verlagen en spoorstangen
Zou ik ook eigenlijk meteen de toplagers mee vervangen?
Is er ook iets wat nogmeer kan vervangen worden nu dan alles toch alles los ligt?
Is er ook iets wat nogmeer kan vervangen worden nu dan alles toch alles los ligt?
Lijkt me een goede set!
Toplagers heb ik bij mij wel meevervangen, maar was eigenlijk niet nodig.
Advies voor de toplagers rondom OEM
Toplagers heb ik bij mij wel meevervangen, maar was eigenlijk niet nodig.
Advies voor de toplagers rondom OEM
Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)
Bedankt voor je antwoord!
Ik denk dat ik deze ook in maart ga bestellen (was een dure maand dmv de chiptuning)
Iemand nog een idee over de spoorstangen? ook originele of korte?
Ik denk dat ik deze ook in maart ga bestellen (was een dure maand dmv de chiptuning)
Iemand nog een idee over de spoorstangen? ook originele of korte?
Hoezo spoorstangen vervangen? Deze kun je gewoon in- en uit draaien. Denk dat je de stabilisatorstangetjes bedoelt?
Ja idd
Ben ff in de war...
Ben ff in de war...
Koppelstangen kan je gewoon originele nemen. Alleen bij schroefsets zijn verkorte koppelstangen nodig.
Veerpootlagers voor inderdaad meenemen. Net zoals de topmounts achter. Gewoon OEM.
Veerpootlagers voor inderdaad meenemen. Net zoals de topmounts achter. Gewoon OEM.
BMW E46 330i
Heb de set besteld, zal ook binnenkort topmounts en veerpootlagers samen met de rest bestellen mij bmw
Dank jullie voor de hulp
Dank jullie voor de hulp