Nieuwe draagarmrubbers voor mijn M3
Nieuwe draagarmrubbers voor mijn M3
Laatste tijd had ik bij vol vermogen dus gaspedaal ingetrapt dat de auto wat instabiel was.
Bij normaal rijden geen probleem ook met 150 op snelweg.
Dus afspraak gemaakt bij mijn garage. Alles doorgenomen dus gingen ze aan de slag. Het vermoede was draagarmrubbers. Dus alles nagekeken subframe, rubbers enz enz. Niks te vinden alle rubbers leken nog goed nergens speling op. Dus balen want ik wil het er wel uit hebben. Overlegt om toch dan te beginnen om de draagarm rubbers te vervangen. Dus rubbers vervangen auto uitgelijnt en wat blijkt probleem weg als een blok op de weg .
Op elke snelheid en vol vermogen gaat ie als een speer vooruit.
Dus mocht je hier last van hebben let dan op je draagarmrubbers ook al lijkt er geen speling op te zitten.
Als ze dus een klein beetje slap worden kan je dit ervaren. Misschien dat andere wat hebben aan dit verhaal!!!
Bij normaal rijden geen probleem ook met 150 op snelweg.
Dus afspraak gemaakt bij mijn garage. Alles doorgenomen dus gingen ze aan de slag. Het vermoede was draagarmrubbers. Dus alles nagekeken subframe, rubbers enz enz. Niks te vinden alle rubbers leken nog goed nergens speling op. Dus balen want ik wil het er wel uit hebben. Overlegt om toch dan te beginnen om de draagarm rubbers te vervangen. Dus rubbers vervangen auto uitgelijnt en wat blijkt probleem weg als een blok op de weg .
Op elke snelheid en vol vermogen gaat ie als een speer vooruit.
Dus mocht je hier last van hebben let dan op je draagarmrubbers ook al lijkt er geen speling op te zitten.
Als ze dus een klein beetje slap worden kan je dit ervaren. Misschien dat andere wat hebben aan dit verhaal!!!
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
- DJLeonardo
- Berichten: 2481
- Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:31
Re: Nieuwe draagarmrubbers voor mijn M3
Goed dat je het meld hoor.... maar je was niet de eerste met het probleem 
alle draagarmrubbers van e46's die een jaar of wat oud zijn zijn oud en zacht geworden. (mijne was een jaar of 7 oud toen ik ze verving)

alle draagarmrubbers van e46's die een jaar of wat oud zijn zijn oud en zacht geworden. (mijne was een jaar of 7 oud toen ik ze verving)
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Re: Nieuwe draagarmrubbers voor mijn M3
Nee joh dacht echt dat ik de eerste was
Maar was meer ter info omdat het aan de buitenkant niet te zien was en er geen speling was ( doormiddel van testen)
Dus idd te zacht maar minimaal niet te zien of te testen.
Uiteindelijk komen er bij 350 pk meer krachten los dan bij doorsnee 200 pk.

Maar was meer ter info omdat het aan de buitenkant niet te zien was en er geen speling was ( doormiddel van testen)
Dus idd te zacht maar minimaal niet te zien of te testen.
Uiteindelijk komen er bij 350 pk meer krachten los dan bij doorsnee 200 pk.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
- DJLeonardo
- Berichten: 2481
- Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:31
Re: Nieuwe draagarmrubbers voor mijn M3
Het heeft niet alleen met je vermogen te maken. Een 316 heeft er net zo hard last van. En ik neem aan dat jij het ook voelt als je op een B weg rijdt met sporen in de weg, of een klaverblaadje neemt, dat kan een 316 ook en dus heeft die er net zo hard last van. Het enige verschil is dat een M stevigere (excentrische?) rubbers heeft die natuurlijk ook gewoon oud worden.
En idd is dat niet 123 met het blote oog te zien of ze oud zijn.
En idd is dat niet 123 met het blote oog te zien of ze oud zijn.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Re: Nieuwe draagarmrubbers voor mijn M3
Nee helemaal nergens last van a,b,c weg reed gewoon goed!!! Enkeld als ik mijn gaspedaal flink indrukte trok de auto iets naar links weg. Bij mij ging het om de achterste draagarmen(rubbers).
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
- DJLeonardo
- Berichten: 2481
- Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:31
Re: Nieuwe draagarmrubbers voor mijn M3
Da's idd een symptoom van de achterste. Dat heb ik nu met de 330, en bij remmen precies de andere kant op. Die rubbers zijn snel relatief betaalbaar te vervangen.
Meestal hebben we het over de voorste draagarmrubbers, vandaar de verwarring.
Meestal hebben we het over de voorste draagarmrubbers, vandaar de verwarring.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Re: Nieuwe draagarmrubbers voor mijn M3
Hmmm met remmen gebeurde er bij mij niks waarschijnlijk waren de rubbers minimaal slap maar genoeg om met vol vermogen naar links te trekken. Irriteerde mij er wel aan. Al met al idd een paar uurtjes werk rubbers kosten niet zo veel arbeid wel.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black