Aangezien het best wel eens zou kunnen dat ik in de nabije toekomst de overstap naar het mooie BMW ga maken, leek het me een slim plan om mijzelf hier alvast te registreren. Ben al een flinke tijd fan van BMW (Met name de E46 M3 heb ik altijd één van de gaafste auto's gevonden, ongeacht prijs) en dankzij een maatje met een BMW 330CD E46 is dat fan-gevoel alleen maar sterker geworden.
Momenteel rijd ik in een compleet aangepaste Mazda MX-5 uit 1998. Ik ga jullie niet vermoeien met alle details, maar 245pk, 305nm, RWD en dat op 1050kg zonder elektronische hulpmiddeltjes. 4punts rolbeugel, kuipstoelen, ander onderstel, bigbrakes, etc. etc. Teveel om op te noemen.

Toch ben ik langzaam op zoek naar een vervanger in de vorm van een wat meer praktische auto. De auto's waar ik op dit moment een beetje naar aan het kijken ben zijn E46 320ci's en 325ci's. Leer is absoluut noodzakelijk.
Aan de MX-5 doe ik zelf al mijn onderhoud en aanpassingen, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk bij de BMW wat lastiger gaan. De komende tijd zal ik vast nog wel wat vragen stellen, maar ach, daar kan dit forum mooi bij helpen!