Dit waren me vorige autos,

Zoals jullie kunnen zien heb ik een zwak voor Volkswagens

Maargoed, was al een tijd opzoek naar een nieuwere auto met alle luxe die er bij komt kijken.
Zocht eerst een beetje in de VAG naar autos, nog wezen kijken voor een A3 uit 2006. Of een MK5 GTI, maar alle nieuwe VAG blokken hebben een TSI of FSI blok, waarvan de betrouwbaarheid nou niet echt om te juichen is. Diesel blokjes zijn dik in orde maar zoveel rij ik niet.
Vond E46 modellen altijd mooi, vooral de coupe's. Tijdje rondgekeken, totdat ik mijn huidige auto tegenkwam.
Betreft een 330Ci Cabrio uit 2001, met af fabriek zon beetje alle opties die er zijn. Zit alleen geen lichtsensor op volgens mij

Goed, tijd voor pics!

Afgaande van mijn vorige auto's zal deze ook niet volledig standaard blijven

Klein lijstje wat ik wil uitvoeren, de wagen is immers overcompleet, dus wil er niet teveel aan rommelen. In principe gewoon een beetje omlaag en een paar nette 19''.
Plannen
-19'' velgen, ben er nog niet overuit welke
-Iets verlagen, zeker niet zo extreem als me golf oid. Las hier over eibach verlagingsveren, lijkt me opzich wel wat
-Iphone/Ipod op de radio, vind cdtjes branden maar 3x niks

-Tv-functie aan de praat krijgen, iemand enig idee? Zal zeker een digitale ontvanger in moeten oid?
-Huidige autotelefoon via bluethooth laten werken, een duo sim is toch wat omslachtig.
-Setje Silvervision lampjes in de knippers
Al gedaan
-Led kenteken verlichting
-Led stadslicht verlichting
-Polo 6R antenne
-Navi geupdate, zat nog een prehistorische versie op haha
Verder zit de Inspectie II eraan te komen, en zullen de huidige velgen als winterwielen gaan dienen.
Nog een paar pics van hoe de auto er nu bijstaat.