BMW 328i Titan Silber Update und Picas
Re: BMW 328i Titan Silber Photo shoot
Voor kunststof onderdelen heb ik niet echt een tip, wel je spoilers
! Plaats je foto's voortaan onder één spoiler zodat we niet zoveel spoilers hoeven te openen
! Voor de rest natuurlijk een prachtige auto, heerlijk blok dat erin ligt.
Ik heb wel een tip voor de kunststofdelen: Black Wow.
Is echt een goed spul waar je maar weinig van nodig hebt. Is wel duur maar dan heb je ook wat.
Is echt een goed spul waar je maar weinig van nodig hebt. Is wel duur maar dan heb je ook wat.
-
DutchPlayer
Thanks voor de tips mannen, spoiler aangepast werkt idd zo een stuk gemakkelijker
Ik ga een kijken waar we dat Black Wow kunnen vinden ben wel benieuwd. Ik had zelf Turtle Black Chrome liggen maar smeerde dat erop en vrijwel als het opgedroogd was zach je vrijwel geen verschil. Und bij mij zijn echt al die kunstof delen een beetje verweerd. Misschien dat banden vet ook wel werkt, alleen vraag ik me altijd af hoelang dat een beetje blijft zitten.
Verder ben ik nu bezig met het installeren van mn achteruitrij camera die in het kentekenplaat verlichting dient te komen, picas volgen nog.
Ik ga een kijken waar we dat Black Wow kunnen vinden ben wel benieuwd. Ik had zelf Turtle Black Chrome liggen maar smeerde dat erop en vrijwel als het opgedroogd was zach je vrijwel geen verschil. Und bij mij zijn echt al die kunstof delen een beetje verweerd. Misschien dat banden vet ook wel werkt, alleen vraag ik me altijd af hoelang dat een beetje blijft zitten.
Verder ben ik nu bezig met het installeren van mn achteruitrij camera die in het kentekenplaat verlichting dient te komen, picas volgen nog.
Carclean.nl biedt het spul aan
- rick.bosch
Plastishine van Valma werkt ook goed, kost maar 6 euro ofzo voor een felsje, en je blijft het wel ff zien! Licht wel aan de weersomstandigheden natuurlijk!
BMW 120d | 2007 | 163pk
Re: BMW 328i Titan Silber Dynavin D99 installed!
DutchPlayer schreef:Afgelopen zondag de BMW gewassen en even een keertje redelijke foto's gemaakt, helaas niet zo goed als die van JzAero maar ik heb mn best gedaan![]()
Zie net dat je mij ook had genoemd in je post
Edit: Waar zijn trouwens je Styling 65jes heen?
- bob de bouwer
mooie wagen en de kleur dezelfde kleur als mijn bimmer .en fijn blokje erin .

-
DutchPlayer
Bedankt voor de complimenten mannen. Aan je foto's te zien JzAero lijkt het toch dat jij wat handiger bent met de DSLR dan ik
De Styling 65 staan in de verkoop op mp net als de Styling 43 die ik te koop heb, ik heb nu een setje Styling 135 OEM gereserveerd in 18 inch. Kon ze niet laten staan, moeten alleen even naar de poedercoater und het is een breedset. Al zie ik daar nog steeds niet helemaal het nut van...
Zo zou het er dan ongeveer uit moeten gaan zien,

Even foto geleend, maar ziet er wel netjes uit toch. Ik wilde eingelijk BMW Styling 5 of BBS le mans, maar ja ik heb dat geld niet om daar zeg maar echte van te kopen en van die modellen zijn wel replicas maar van die verhalen word je niet vrolijk.
De Styling 65 staan in de verkoop op mp net als de Styling 43 die ik te koop heb, ik heb nu een setje Styling 135 OEM gereserveerd in 18 inch. Kon ze niet laten staan, moeten alleen even naar de poedercoater und het is een breedset. Al zie ik daar nog steeds niet helemaal het nut van...
Zo zou het er dan ongeveer uit moeten gaan zien,

Even foto geleend, maar ziet er wel netjes uit toch. Ik wilde eingelijk BMW Styling 5 of BBS le mans, maar ja ik heb dat geld niet om daar zeg maar echte van te kopen en van die modellen zijn wel replicas maar van die verhalen word je niet vrolijk.
Breedset voor net dat extra beetje grip achter. Het zal in de praktijk echter weinig uitmaken lijkt mij, pas als je constant met je auto blaast.. Dat zijn ook nette velgen! Netjes ook dat je meteen OEM besteld. Ik heb helaas nog niet het geld voor OEM velgen
ik houd het voorlopig bij mijn huidige set dus!
-
DutchPlayer
Okay voor de grip ivm de achterwiel aandrijving, thanks for the info! Ik dacht dat het iets met de looks was
De Styling 135 set is niet nieuw, daarom gaat het ook naar de poedercoater zodat het er weer als nieuw uitziet. Op die manier kan je een beetje goedkoop aan OEM velgen komen als je ze zelf opknapt/laat opknappen.
Raar maar waar vind ik de Styling 65 velgen op jouw auto beter tot zijn recht komen, teminste mijn mening is dat ik het beter vind staan. Komt misschien ook doordat je een donkere kleur auto hebt en jouw velgen zien er nog tip top uit. Kwa velgen ben ik zelf een beetje pietje precies en kwa velgen voor de sedan vind ik echt maar enkele goed passen.
Komt in mijn geval ook door de kleur zilver van de auto, vind het contrast van donkere auto en mooie metallic zilvere velgen mooier staan. En zodra je met wat donkere velgen op een zilvere auto gaat werken vind ik het meteen weer een bepaalde look hebben, niet negatief bedoeld maar dan lijkt het meteen weer een getunede auto.
De Styling 135 set is niet nieuw, daarom gaat het ook naar de poedercoater zodat het er weer als nieuw uitziet. Op die manier kan je een beetje goedkoop aan OEM velgen komen als je ze zelf opknapt/laat opknappen.
Raar maar waar vind ik de Styling 65 velgen op jouw auto beter tot zijn recht komen, teminste mijn mening is dat ik het beter vind staan. Komt misschien ook doordat je een donkere kleur auto hebt en jouw velgen zien er nog tip top uit. Kwa velgen ben ik zelf een beetje pietje precies en kwa velgen voor de sedan vind ik echt maar enkele goed passen.
Komt in mijn geval ook door de kleur zilver van de auto, vind het contrast van donkere auto en mooie metallic zilvere velgen mooier staan. En zodra je met wat donkere velgen op een zilvere auto gaat werken vind ik het meteen weer een bepaalde look hebben, niet negatief bedoeld maar dan lijkt het meteen weer een getunede auto.
Haha, uiteraard zijn dat allemaal persoonlijke voorkeuren! Ben het wel met je eens dat donkere kleuren zilveren velgen ook mooier zijn, al ben ik ook aan het twijfelen voor Gunmetal/antraciet. Mijn velgen zien er op de foto's goed uit, maar in het echt zitten toch her en der wat minpuntjes en daarom is dat ook een 'to-do' puntje op mijn lijstje 
- bob de bouwer
als die er zo ongeveer uit komt te zien mooi strakke wielen 
-
DutchPlayer
Ben ik weer even
Vorigeweek mn nieuwe/tweedehands OEM Styling 135M velgen opgehaald,
Achteruitrij camera geinstalleerd, bedrading naar de kofferruimte getrokken deze dient alleen nog gesoldeerd te worden.
Preview,
Dat was em weer voorzover...
Vorigeweek mn nieuwe/tweedehands OEM Styling 135M velgen opgehaald,
- Spoiler: Laat zien
Achteruitrij camera geinstalleerd, bedrading naar de kofferruimte getrokken deze dient alleen nog gesoldeerd te worden.
Preview,
- Spoiler: Laat zien
Dat was em weer voorzover...
Mooi model velgen, dit gaat zeker goed staan!
BMW ///M3 Cabrio SMG