@Bjorn @ Kingfisher e.a.: Bedankt!
@E60 Pro: Ik heb nooit eerder voice gehad (Jouw auto was al best vol, die van mij niet). Ik heb met Voice pas vanochend gespeeld.
Superhandig om te zeggen: CD/DVD in drive: Dan speelt meteen de video af waar hij gebleven was.
Wat ook handig was om adressen in te voeren: Ik zeg... Navigatie, vervolgens de plaats adres en nummer.. en dan gaat ie
Moet nog verder oefenen
Ik zeg niet dat CIC beter is dan CCC + Dension + AVR + IPOD, ik zeg dat het voor mij beter is. Om voice voor de CCC te doen moest ik 350 eurp betalen bij
de dealer voor een FSC code om voice te activeren. Al deze kosten bij elkaar was voor mij goedkoper om dan naar de CIC te gaan.
@Sneakster: Bij BMW is het meeste goed gedocumenteerd en de kabels hebben kleuren en de aansluitingen in de stekkes zijn genummerd. Dus alles rustig
opvolgen uit de BMW instructies en het valt allemaal wel mee.
@ Repsol: Fotos van de controller zal ik binnenkort maken. Ik heb een complete middenconsole gekocht om in te zagen. Wou niet gaan zagen in mijn ALU CUBE
PURE metalen sierafdekkingen.
@ Kos. be: Oude controller (high) werkt ook prima inderdaad, maar dit is toch net iets makkelijker. En aangezien ik toch al bezig was.