- Edit:
- En de foto's van Johan:
WaxWizard Carcleaning
Dvdb's e39 530i - na X5 4.6is eindelijk een echte e39 M5 voor de deur!
Re: Dvdb's e39 530i - Project ///M Full Detail by Hennep
Geen loods meer helaas, er is wat onenigheid onder de eigenaren en omdat wij daar niet tussen willen zitten hebben we besloten om er voorlopig geen gebruik van te maken.Darudevampire schreef:Kunnen ze wel, Johan en Kruzer
Loods niet beschikbaar vandaag?
Verslagje staat er hier nu ook op
http://www.bimmerportal.nl/bmw-car-care ... 27476.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Idd, maar waar het van is? iemand ooit goed gemikt met laten vallen denk ik, plaats is toch lastig te raken 

Re: Dvdb's e39 530i - ///M Sunday Shoot
Vandaag uit verveling maar eens met de camera op pad geweest:

- Marcel RSD
Erg mooi geworden, maar de
kan echt niet.
Dit is net van; ik wil wel, maar kan het niet. Zo Sjonnie-achtig en past absoluut niet bij z'n uitsraling. Je difuser is te leeg, dus moeten er ook 4 pijpen onder. En het zal toch nooit een echte
worden.
Ik zou hem weghalen en zonder typeaanduiding laten. Dan is ie echt strak.

Dit is net van; ik wil wel, maar kan het niet. Zo Sjonnie-achtig en past absoluut niet bij z'n uitsraling. Je difuser is te leeg, dus moeten er ook 4 pijpen onder. En het zal toch nooit een echte

Ik zou hem weghalen en zonder typeaanduiding laten. Dan is ie echt strak.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Mods:
- Evolve IATS relocate
Ik vind dat de M er goed zit, binnen een paar weekjes de Eisenmann eronder.
Het sjonnie achtige is
5 en dan 4 pijpen eronder, nou is de auto gewoon binnen en buiten vol M uitgevoerd en mistaat het echt niet.
Mede zit hij er ter camouflage van de voormalige letters (kun je licht zien) maar wilde iets OEM maar wel kleiner dus.
Het sjonnie achtige is

Mede zit hij er ter camouflage van de voormalige letters (kun je licht zien) maar wilde iets OEM maar wel kleiner dus.
- Marcel RSD
Zoveel verschillen en zoveel smaken. Ik had hem zonder type aanduiding gelaten, maar ik ben waarschijnlijk verwend nu met mijn Sjonnie uitstraling. Maarre, waarom geen S62 blokje erin lepelen ?
Dan ervaar je echt de
kick.
Dan ervaar je echt de

Showroom:
Mods:
- Evolve IATS relocate
Mods:
- Evolve IATS relocate
@ Judaz, de lijsten zijn in kleur omdat ik dan niet alle lijsten en PDC sensoren hoefde aan te schaffen, en om de huidige kleur sensoren mooi zwart te krijgen was niet mogelijk zonder de zendkracht sterk te beinvloeden..
@ Darude, vergeet niet dat die voor mijn werk zijn he!! Als ze er nu tegenaan zouden rijden ben ik er helmaal ziek van. Nu zien ze hem toch goed staan bij reparatie werk lang de weg
En Marcel. Als ik een M5 wil rijden koop ik er wel een, maar ik heb er de behoefte niet aan , de M3 die ons pap gehad heeft, daar ben ik eigenlijk de enigste van die hem meenam als hij euberhaupt al buiten de poort kwam, was echt een auto voor de heb, in een jaar mischien 500km mee gereden. Is even leuk, maar niet dagelijks al vind ik zelf.
De 530 is sterk en snel genoeg, en verkies dan ook de mooie looks boven de power.
@ Darude, vergeet niet dat die voor mijn werk zijn he!! Als ze er nu tegenaan zouden rijden ben ik er helmaal ziek van. Nu zien ze hem toch goed staan bij reparatie werk lang de weg

En Marcel. Als ik een M5 wil rijden koop ik er wel een, maar ik heb er de behoefte niet aan , de M3 die ons pap gehad heeft, daar ben ik eigenlijk de enigste van die hem meenam als hij euberhaupt al buiten de poort kwam, was echt een auto voor de heb, in een jaar mischien 500km mee gereden. Is even leuk, maar niet dagelijks al vind ik zelf.
De 530 is sterk en snel genoeg, en verkies dan ook de mooie looks boven de power.
het
logo zonder cijfer betekent toch alleen M uitgevoerd, en geen M5?
ik vind het iniedergeval niet zo storend met een compleet M uitgevoerde non-M5
nette wagen trouwens! en mooie foto's zitten ertussen!

ik vind het iniedergeval niet zo storend met een compleet M uitgevoerde non-M5

nette wagen trouwens! en mooie foto's zitten ertussen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Mooi kar man 

Plaatje hoor 

Re: Dvdb's e39 530i - ///M E.v.t. aankoop nr 2
Hier thuis hebben ze hun ogen laten vallen op een E39 530i Touring uit 2003 met +/- 2 ton op de teller.
Wat is er bij zo'n km standen te verwachten, zijn er dingen die kunnen gaan optreden of kan zo'n auto zonder problemen gekocht worden?
Grtz
Wat is er bij zo'n km standen te verwachten, zijn er dingen die kunnen gaan optreden of kan zo'n auto zonder problemen gekocht worden?
Grtz
Oef, begin onze oude E39 toch wel te missen bij het zien van deze wagen.. Had slechts 80k op de teller.. helaas konden mensen er niet met hun poten vanaf blijven en hebben ze ingebouwde navi, boordcomputer en alle bijhorende bedradingen en accu's meegenomen.. Wees er zuinig op, maar dat zit zeker goed heb ik gezien !
knap werk
speciaal kleur, echt vettig