Inklapbare spiegels.

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Superfunk

Inklapbare spiegels.

Bericht door Superfunk » 31 mei 2008, 12:19

Hallo,

Als iemand inklapbare spiegels heeft, hoe gaat dit dan in ze werk?Heb je dan een aparte knop in je auto hiervoor(eventueel iemand een foto hiervan?)of zodra je de auto op slot doet klappen ze in?

Alvast bedankt,

Farl

Re: Inklapbare spiegels.

Bericht door Farl » 31 mei 2008, 12:48

Je bedoeld waarschijnlijk elektrisch inklapbare spiegels. Ik heb deze op mijn 330i zitten. Bij het joystickje voor de verstelling van je buitenspiegels zit dan ook een klein vierkant knopje.
Afbeelding
Bij de dealer vertelde ze me dat het niet standaard mogelijk is om deze inklapbare spiegels aan te sluiten op de afstandsbediening van mijn auto. Maar hun zeiden dat het misschien wel op andere manieren mogelijk was, die hun niet uitvoerde. Ik wil dit ook op mijn afstandsbediening, moet alleen nog even uitzoeken hoe! :)

Superfunk

Re: Inklapbare spiegels.

Bericht door Superfunk » 31 mei 2008, 13:17

farl schreef:Je bedoeld waarschijnlijk elektrisch inklapbare spiegels. Ik heb deze op mijn 330i zitten. Bij het joystickje voor de verstelling van je buitenspiegels zit dan ook een klein vierkant knopje.
Afbeelding
Bij de dealer vertelde ze me dat het niet standaard mogelijk is om deze inklapbare spiegels aan te sluiten op de afstandsbediening van mijn auto. Maar hun zeiden dat het misschien wel op andere manieren mogelijk was, die hun niet uitvoerde. Ik wil dit ook op mijn afstandsbediening, moet alleen nog even uitzoeken hoe! :)
Bedankt voor je reactie!Zelf heb ik namelijk een 328, full options, maar door de vorige eigenaar zijn wat dingen eraf gehaald die er orgineel wel op zaten.
Nu ben ik er dus ook achtergekomen dat er orgineel inklapbare spiegels opzaten(door hem M3 spiegels geplaatst).
Dus probeer het beetje bij beetje weer orgineel te maken, maar soms weet je niet wat het nu wel of niet is.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”