e36 cabrio stelt zich voor
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: e36 cabrio stelt zich voor
Ga je van slicks naar regulier profiel? 

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Ja aangezien het toch nog blijft regenen deze tijd ben ik maar over gegaan naar de normale bandjes 

Tjaa.. its a shame
Volgende keer ben ik eerder met banden vervangen. Laatste ritje met deze banden was in de regen. Lekker glijdend naar de garage..

Volgende keer ben ik eerder met banden vervangen. Laatste ritje met deze banden was in de regen. Lekker glijdend naar de garage..
Gisteren: banden vervangen en gebalanceerd.
Vanmiddag: geheel laten uitlijnen.
weer lekker rijden 
Vanmiddag: geheel laten uitlijnen.

Jammer hoor Er is een stabilisatie stang verrot Als ik het goed zeg..
Die stang welke ze verstellen bij het uitlijnen is verrot Zit en barst in en de andere zit muur vast
Dus volgende week woensdag worden er nieuwe stangen gemonteerd plus stuur hoezen. En opnieuw uitlijnen..
Daar gaan mijn overwerk centjes..
Die stang welke ze verstellen bij het uitlijnen is verrot Zit en barst in en de andere zit muur vast
Dus volgende week woensdag worden er nieuwe stangen gemonteerd plus stuur hoezen. En opnieuw uitlijnen..
Daar gaan mijn overwerk centjes..

Toen de bimmer aan de voorkant lager stond als nu hoorde ik gekraak bij de wielkassen.
Dit gebeurde bij drempels en hobbels.
Het schijnt dat bij versleten stabilisator stangen je ook gekraak hoor. Misschien dat het toen al een teken was dat de stangen vervangen moesten worden..
Magoed.. beter nu vervangen dan op de snelweg met een gebroken stabilisatorstang
Binnekort lekker stabiel op de weg
i KEEP THE FAITH in die bmw
Dit gebeurde bij drempels en hobbels.
Het schijnt dat bij versleten stabilisator stangen je ook gekraak hoor. Misschien dat het toen al een teken was dat de stangen vervangen moesten worden..
Magoed.. beter nu vervangen dan op de snelweg met een gebroken stabilisatorstang
Binnekort lekker stabiel op de weg
i KEEP THE FAITH in die bmw

Binnenkort racen en race certificaat halen op circuit zolder in belgië In een race e36
nice! Kadootje van mijn ouders

yeaa.
Stabilisatorstangen + Stuurhoezen worden op dit moment vervangen
En daarna wordt de bimmer uitgelijnd
Eerst van "15inch en netjes uitgelijnd" naar "18inch niet-uitgelijnd en scheefstuur etc." naar ZODADELIJK "lekkerrechtrijdend met nieuwe stabilisatorstangen etc.".
Ik ben benieuwd of ik een verschil ga merken met rijden.
En vrijdag voor roadtrip check bij garage in Woudrichem. Schijnt een bekende te zijn op bmwfora gebied
Dus beschikt over voldoende (ruime) kennis betreft bmw 
Tip die mij meegegeven is door forumname "Coach": Expect the worst
en dan valt het altijd wel mee wat eruit komt 
Stabilisatorstangen + Stuurhoezen worden op dit moment vervangen

En daarna wordt de bimmer uitgelijnd

Eerst van "15inch en netjes uitgelijnd" naar "18inch niet-uitgelijnd en scheefstuur etc." naar ZODADELIJK "lekkerrechtrijdend met nieuwe stabilisatorstangen etc.".
Ik ben benieuwd of ik een verschil ga merken met rijden.
En vrijdag voor roadtrip check bij garage in Woudrichem. Schijnt een bekende te zijn op bmwfora gebied

Tip die mij meegegeven is door forumname "Coach": Expect the worst

Stabilisator stangen (complete sets) rechts en links voor vervangen en uitgelijnd Rijd weer lekker 
Nu der laatste dubbele punten op de i nog en dan richting spanje met de bmw en vrouwtje

Nu der laatste dubbele punten op de i nog en dan richting spanje met de bmw en vrouwtje

Thanks! Kom wel goed denk ik
Vakantie kiekjes van de bmw zullen volgen
Vakantie kiekjes van de bmw zullen volgen

dat wordt een grote onderhoudsbeurt over 2 weken.
remschijven + blokken achter zijn aan vervanging toe. Dus die worden meteen aangepakt.
Grote beurt (nieuwe bougies, olie verversen + olie filter, originele luchtfilterhuis+z.g.a.n. luchtfilter, nieuwe distributiesriem+nieuwe andere riemen die vooraan de motor zitten.. , nieuwe thermostaat en misschien vergeet ik nog wat onderdelen).
Misschien dat ik nog wat onderdelen vergeten ben.
Maar dit zijn zo ongeveer wel de punten die over 2 weken aangepakt zullen worden.
Ik heb nog niet de officiele afspraak gemaakt maar daar bel ik maandag voor
Coach (forum lid) heeft mij uitgenodigd bij zijn standaard onderhoud garage. De man bij die garage onderhoud al jaren de bmw's van "Coach" dus aan kennis onbreekt er niets.
Na deze onderhouds beurt is de bmw wel klaar voor spanje
Verder hebben we nog een nieuw bmw logo voor op de motorkap geregeld, luchtroostertje links op het dashboard vervangen (vorige was bekrast.. nu weer een nette erin gezet), ruitensproeiermotortje vervangen (was defect
), blokken onder bij de dorpels geplaatst (waarmee ze je bimmer opkrikken etc. die waren verdwenen..)
Misschien ben ik hierbij ook wat vergeten.
We waren zo bezig met de kleine mankementjes op te lossen dat ik het niet meer bijhield
plus ik heb wat leuks gekregen van "Coach" (actief op bmwfan . nl Weet even niet of hij ook hier actief is).
Originele koplampen,
Nieuwe pook (welke wel goed vast blijft zitten,
Helaas hadden we geen knipperlichten kunnen vinden.
Zojuist dus een set smokie-knipperlichten + smokie-zijknipperlichten set besteld. Waarschijnlijk dinsdag of woensdag in huis
Wat meer richting bmw style toe.
Huidige koplampen waarschijnlijk in de verkoop. Eventuele koper al gevonden
remschijven + blokken achter zijn aan vervanging toe. Dus die worden meteen aangepakt.
Grote beurt (nieuwe bougies, olie verversen + olie filter, originele luchtfilterhuis+z.g.a.n. luchtfilter, nieuwe distributiesriem+nieuwe andere riemen die vooraan de motor zitten.. , nieuwe thermostaat en misschien vergeet ik nog wat onderdelen).
Misschien dat ik nog wat onderdelen vergeten ben.
Maar dit zijn zo ongeveer wel de punten die over 2 weken aangepakt zullen worden.
Ik heb nog niet de officiele afspraak gemaakt maar daar bel ik maandag voor

Coach (forum lid) heeft mij uitgenodigd bij zijn standaard onderhoud garage. De man bij die garage onderhoud al jaren de bmw's van "Coach" dus aan kennis onbreekt er niets.
Na deze onderhouds beurt is de bmw wel klaar voor spanje

Verder hebben we nog een nieuw bmw logo voor op de motorkap geregeld, luchtroostertje links op het dashboard vervangen (vorige was bekrast.. nu weer een nette erin gezet), ruitensproeiermotortje vervangen (was defect

Misschien ben ik hierbij ook wat vergeten.
We waren zo bezig met de kleine mankementjes op te lossen dat ik het niet meer bijhield

plus ik heb wat leuks gekregen van "Coach" (actief op bmwfan . nl Weet even niet of hij ook hier actief is).
Originele koplampen,
Nieuwe pook (welke wel goed vast blijft zitten,
Helaas hadden we geen knipperlichten kunnen vinden.
Zojuist dus een set smokie-knipperlichten + smokie-zijknipperlichten set besteld. Waarschijnlijk dinsdag of woensdag in huis

Wat meer richting bmw style toe.
Huidige koplampen waarschijnlijk in de verkoop. Eventuele koper al gevonden

WELKE CENTREERRINGEN HEB IK NODIG
Evolution velgen welke ik op mijn e36 heb zitten zijn er 3 velgen voorzien van centreerringen 1tje niet.. wat waarschijnlijk een trilling in het stuur veroorzaakt.
Weet iemand de maat o.i.d. van deze centreerringen en waar ik deze kan krijgen?
THANKS
Evolution velgen welke ik op mijn e36 heb zitten zijn er 3 velgen voorzien van centreerringen 1tje niet.. wat waarschijnlijk een trilling in het stuur veroorzaakt.
Weet iemand de maat o.i.d. van deze centreerringen en waar ik deze kan krijgen?
THANKS