Ga je de mistlampen ook geel maken?
E36 328i Coupe
-
AtteTjaPNurD
Re: E36 328i Coupé | Update Lenzen geel pag. 9
Ziet er goed uit 
Bedankt!
Ik laat de mistlampen denk ik gewoon wit, en dan m'n witte knipperlichten er weer in:

Ik laat de mistlampen denk ik gewoon wit, en dan m'n witte knipperlichten er weer in:

330d
ik zou je oranje knippers smoken en je mistlampen smoken of geel maken
staat net wat strakker... heeft mooiere uit straling naar mijn mening... waar heb jij zon mooie warme droge klus plek
?
Kalm an... en rap wat..!
Hi André,
ik ga sowieso niets smoken, daar ben ik zelf niet zo van. Misschien de mistlampen nog geel maar ik vind het op bovenstaande foto ook wel dik ogen, in combinatie met die witte knippers dan en die heb ik toch nog liggen. Aan de andere kant is die oudere uitstraling van die oranje knippers ook wel gaaf. Ben er nog niet helemaal uit..
En sleutelen doe ik altijd bij een maatje op z'n werk (autobedrijf) of bij de lokale wasstraat waar ik 3,5 jaar heb gewerkt. Daar is ook een ruime garage met 2 bruggen, gereedschap en ook divers luchtgereedschap. En met dit weer is het buiten niet te doen!
ik ga sowieso niets smoken, daar ben ik zelf niet zo van. Misschien de mistlampen nog geel maar ik vind het op bovenstaande foto ook wel dik ogen, in combinatie met die witte knippers dan en die heb ik toch nog liggen. Aan de andere kant is die oudere uitstraling van die oranje knippers ook wel gaaf. Ben er nog niet helemaal uit..
En sleutelen doe ik altijd bij een maatje op z'n werk (autobedrijf) of bij de lokale wasstraat waar ik 3,5 jaar heb gewerkt. Daar is ook een ruime garage met 2 bruggen, gereedschap en ook divers luchtgereedschap. En met dit weer is het buiten niet te doen!
330d
dat heb je dan weer goed voor elkaar
mistlampen zou ik dan geel maken en je ambers er op houden
maar dat is mijn mening 
Kalm an... en rap wat..!
Waarom neemt iedereen nu ineens gele lenzen? Ik hou dr niet zo van..
Maar ik zou wel idd de knippers vervangen voor witte anders word het zon regenboog
Nette wagen verder!
Maar ik zou wel idd de knippers vervangen voor witte anders word het zon regenboog
Nette wagen verder!
knippers en mistlampen wit zoals bovenstaande foto...........
vind ik er erg strak uitzien
gr eric
vind ik er erg strak uitzien
gr eric
- Ramon 325 Vanos
-
Bmw013
Gewoon zo houden staat er netjes met dat wit en geel. Ik vind op een e36 geel echt gruwlijk staan nou ik er een paar heb gezien. Lekker bezig! 
-
AtlasTelamon
Gewoon zo laten. Is een duidelijk statement dat deze weer net iets anders is en naar eigen smaak. Ziet er goed strak uit.
Bedankt voor de leuke reacties! Ik ben erg tevreden over het resultaat zo.

Wanneer komen er weer updates van de sedan? Die vind ik écht mooi!

Bedankt!AtlasTelamon schreef:Gewoon zo laten. Is een duidelijk statement dat deze weer net iets anders is en naar eigen smaak. Ziet er goed strak uit.
Wanneer komen er weer updates van de sedan? Die vind ik écht mooi!
330d
-
AtteTjaPNurD
Ziet er dikk uit Vond alleen met de witte knippers wel mooier 
Ja die foto hierboven met die witte knippers is niet mijn auto hè! Moet ze er nog eventjes indoen en dan kijken of dat mooier is. Vind dat oranje wel mooi autentiek ogen..
330d
Oranje pinkers!!! Staat er zeer goed bij zo