accuklem

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
bigtiger

accuklem

Bericht door bigtiger » 24 dec 2011, 18:42

Mijn auto deed de laatste tijd een beetje raar omdat hij niet wou starten(nieuwe accu gekocht) en het ging weer 5 dagen goed, daarna weer niet starten. hele zooitje doorgemeten en niks geen lekstroom kunnen ontdekken. Nu blijkt er een scheurtje te zitten in mijn accuklem waardoor hij zo raar doet. Ik bij brezan even nieuwe accuklem gekocht ( hun zeide dat ik ik die er zo even op kon zetten) maar dat gaat hem dus niet worden. Zou ik hem gewoon bij een bmw dealer kunnen brengen zodat hun er een originele opzetten?

bigtiger

Re: accuklem

Bericht door bigtiger » 27 dec 2011, 15:53

Wat een kl*te bmw. Die accuklem voor een BMW 323 CI bestaat niet en moet een nieuwe kabel in 180 euro + 3 uur werk bij de BMW garage. Simpel klemmetje kapot. Zelf kan ik hem niet maken omdat de kabel te kort is. als ik hem dus afknip krijg ik hem er niet meer op. Iemand een ander idee, Ik heb nu alluminum folie ertussen zitten, zodat die vast geklemd is. Hij start nu wel. Iemand??

bigtiger

Bericht door bigtiger » 28 dec 2011, 12:31

iemand?

Chris

Bericht door Chris » 28 dec 2011, 16:53

wat ik zou doen is oude afknippen maar nu weet ik niet precies hoe dik die kabel is.. wellicht een 25mm² nu kan je ook ader bussen kopen waarmee je het eigenlijk verlengt en deze moet je dan ook echt goed aan knijpen met een pers-tang

en dan gewoon netjes met een lijm-krimpkous afwerken zodat het 1 vaste mantel word rond die verleng bus

tang Afbeelding
//.00.-// > /.-////.-///.-

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”