Regelmatig zie ik bmw 5 series met strepen in de achterlichten... . Is dat vanaf een bepaald bouwjaar want ik heb geen strepen in men e60.
Of is dat mss gewoon willekeurig gemaakt.. die met strepen die zonder?
Heb het over deze:

Laat maar zijn man dat heb ik er echt niet voor over hoor!!!!bkw38 schreef:Ja mijne ook.. maar dat komt omdat onze autos geen facelifts zijn..
Je kan het wel krijgen maar dan ben je zo'n 400-500 euro kwijt
dacht ik zo'n 4 maanden geleden ook nogLaat maar zijn man dat heb ik er echt niet voor over hoor!!!!
Dan maar zonder streepjes! Hehe.. .
Bmw 525 Berline schreef:[ @Ralph: moet telkens echt lachen met jouw ondertekening man.. :"bmw - blijf maar werken.. maar dan is je geld ook goed besteedt".![]()
Hoe kom je daarbij of heb je het van iemand of ergens anders?
Nee man nee echt.. ik geef toe dat ik het mooier vind want merk zelfs dat de laatste nieuwe X6'en ook streepjes hebben en dat is wat het nog mooier maakt: het is precies ook een laatste nieuwe model dan maar toch ga ik het niet doen hoor.. raap men geld niet op straat!Björn schreef:dacht ik zo'n 4 maanden geleden ook nogLaat maar zijn man dat heb ik er echt niet voor over hoor!!!!
Dan maar zonder streepjes! Hehe.. .
Dan ben je een rotte appel zeggen ze in belgië toch.. niet getrouwd,geen kinderen,geen vriendin mss?Ralph schreef:Bmw 525 Berline schreef:[ @Ralph: moet telkens echt lachen met jouw ondertekening man.. :"bmw - blijf maar werken.. maar dan is je geld ook goed besteedt".![]()
Hoe kom je daarbij of heb je het van iemand of ergens anders?
Helemaal zelf verzonnen
![]()
Ik rook niet, moet nog beginnen
Ik drink niet (vaak)
Ik heb geen kinderen.
Dus wat moet ik met mijn geld