(replica) Xenon koplampen?
- evoluzione
(replica) Xenon koplampen?
Hallo iedereen...
Ik erger me nu al een tijdje aan de lichtopbrengst van mijn origniele ZKW xenonlampen. Waarschijnlijk zijn de reflectors helemaal zwart geblakerd, aangezien ik snachts totaal geen licht eer heb. Zelfs de mistlampen zijn nog feller!
Nu ben ik op zoek naar een goeie oplossing voor dit probleem, aangezien ik heel veel snachts op weg ben. Weet iemand waar ik goeie vervangers kan krijgen? En of ik eventueel zonder problemen een setje halogeenlampen (tijdelijk) kan gebruiken?
Een retrofit zie ik zelf (nog) niet zitten, aangezien me dit nogal een tijdrovende klus lijkt! Verder zijn OEM koplampen achterlijk duur!
Ik hoop snel een oplossing te krijgen
Ik erger me nu al een tijdje aan de lichtopbrengst van mijn origniele ZKW xenonlampen. Waarschijnlijk zijn de reflectors helemaal zwart geblakerd, aangezien ik snachts totaal geen licht eer heb. Zelfs de mistlampen zijn nog feller!
Nu ben ik op zoek naar een goeie oplossing voor dit probleem, aangezien ik heel veel snachts op weg ben. Weet iemand waar ik goeie vervangers kan krijgen? En of ik eventueel zonder problemen een setje halogeenlampen (tijdelijk) kan gebruiken?
Een retrofit zie ik zelf (nog) niet zitten, aangezien me dit nogal een tijdrovende klus lijkt! Verder zijn OEM koplampen achterlijk duur!
Ik hoop snel een oplossing te krijgen
Re: (replica) Xenon koplampen?
Marktplaats en ebay goed in de gaten houden, geregeld wordt er wel een orginele set aangeboden voor Reëel geld.
Zo rond de 450 a 500 euro.
Zo rond de 450 a 500 euro.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
je komt dan toch algauw op depo's uit, iets minder mooi maar wel meer licht, maar ik zou zelf een retrofit proberen, depo's zijn altijd zo gekocht
- evoluzione
Ik zat zelf al te denken aan depo's inderdaad, en daar eerst tijdelijk een xenonkitje in te zetten. Dan heb ik daarna alle tijd om mijn originele koplampen te retrofitten. Ik heb mijn auto dagelijks nodig, en heb niet de tijd de retrofit in 1 x uit te voeren. Zo kan ik het in meerdere stappen uitvoeren.
-
Beieren
Ik heb de DEPO's, ze zien er mooi uit en passen ook goed. Alleen achteraf was ik voor OEM gegaan, dit omdat de ik niet tevreden ben over de lichtbeeld. Op marktplaats kom ik vaak nette gebruikte OEM sets tegen.
Best belangrijk het lichtbeeld van een koplamp........
Is al vaker gezegd hier op het forum, laat Depo links liggen.
Het is vaak gewoon troep, zeker de koplampen.
Is al vaker gezegd hier op het forum, laat Depo links liggen.
Het is vaak gewoon troep, zeker de koplampen.
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶
- evoluzione
Heb gister een setje originele bosch koplampen op de kop weten te tikken, dus dit topic mag dicht;)