Onbekende Interieurlijsten E46 Coupe 325ci facelift;

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
paulbrs

Onbekende Interieurlijsten E46 Coupe 325ci facelift;

Bericht door paulbrs » 07 dec 2011, 20:15

Heb op Marktplaats carbon interieur-(deur-) lijsten gezien (http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... ind=1&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;). Volgens de verkoper kunnen deze lijsten gewoon op de bestaande lijsten worden geklikt, zonder dat de hele binnenkant van de deur gedemonteerd hoeft te worden. Het vastzetten gebeurt met de kussentjes, die erop geklikt worden.
Kent iemand deze lijsten en zo ja waar zijn ze eventueel te krijgen?? BMW dealers bij mij in de buurt kennen ze niet en hebben ze dus ook niet.

Krijg hier geen foto meer op ('De bijlagequota is bereikt."????) vandaar de link naar Marktplaats.
Bimmer Nestor!

paulbrs

Re: Onbekende Interieurlijsten E46 Coupe 325ci facelift;

Bericht door paulbrs » 10 dec 2011, 22:11

Tot nu toe geen enkele reactie gehad op dit topic. Is er dan niemand, die deze lijsten kent?
Bimmer Nestor!

Tom_

Bericht door Tom_ » 10 dec 2011, 23:15

Ze lijken wel een beetje op deze, maar dan zonder de rest vd inleg. Lijkt me sterk dat ze netjes te monteren zijn zonder de deurpanelen los te halen.. Ik vind het wel tof staan in ieder geval :)

paulbrs

Bericht door paulbrs » 11 dec 2011, 21:59

Bedankt, Tom_ voor de reactie en de link. Volgens mij zijn dit dezelfde lijsten zoals die op Marktplaats. Omdat ze op jouw link `overlay trims` worden genoemd denk ik dat ze ook over de bestaande lijsten gelegd moeten worden, iets wat de eigenaar van Marktplaats mij ook al heeft verteld. Vastklikken van de lijsten doe je volgens hem met de leren kussentjes, die er boven op zitten. Ik vraag me alleen af of ze de originele lijsten dan goed afdekken. Toch nog wel kostbaar want de hele set kost volgens jouw link USD 430,00. Morgenmiddag komt de eigenaar bij mij langs met de lijsten, kunnen we zien of ze passen en hoe ze staan.
Ik zal hier dan wat foto´s van plaatsen als dat mogelijk is, want het schijnt dat ik mijn quota hier heb bereikt en hoe dat op te heffen weet ik niet. Nogmaals hartelijk bedankt.
Bimmer Nestor!

Tom_

Bericht door Tom_ » 12 dec 2011, 00:07

Je zou eens een account kunnen aanmaken op bijv. http://photobucket.com/, dan host je de foto's op die site en plaats je hier de links ervan, zo doe ik het tenminste altijd :) Ben benieuwd!

paulbrs

Bericht door paulbrs » 13 dec 2011, 16:37

Allemaal gelukt. De verkoper kwam gisteren pas ver na vier uur 's middags dus erg veel licht voor foto's had ik toen niet meer. Vandaag foto's genomen. De eerste drie met mijn fototoestel en de anderen met mijn telefoon.
Je kunt ze zien op deze link: http://s1106.photobucket.com/albums/h36 ... urlijsten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze passen perfect, helemaal op maat gemaakt, gewoon op de "oude" lijsten leggen en vastklikken met de leren kussentjes. Linksvoor wel eerst de bediening van de buitenspiegels losmaken en weer vastzetten.
Hoop dat alles bij Photobucket goed is gegaan. Zoals je ziet heb ik op mijn dashboard, pook, stuur en handrem de aluline strips, maar deze
vond ik bij de deuren en achter niet zo mooi, ze sprongen er veel te veel uit, vandaar dat ik een alternatief heb gezocht. Alles bij elkaar vind ik het best wel goed staan al had ik liever de deurlijsten in de kleur van mijn auto (Silbergrau) gehad. Maar zo vind ik het ook prima.
Bimmer Nestor!

Tom_

Bericht door Tom_ » 13 dec 2011, 19:27

Ziet er goed uit, zeker met die leren deurpanelen :duim:
Je kan ook even de muis op 1 van de foto's in het overzicht houden op photobucket, en daarna even op 'IMG code' klikken, dan krijg je een directe link die je hier kan plaatsen ;)

paulbrs

Bericht door paulbrs » 14 dec 2011, 20:39

Geprobeerd, meerdere malen zelfs. Kom niet verder dan de IMG-code en hoe die te kopieren krijg ik niet voor elkaar.
Met de link naar Photobucket in mijn bericht hierboven kom je toch ook direct bij alle foto's terecht? Als je die op de foto aanklikt worden ze vergroot. Wat zou dan het verschil zijn met jouw methode? Zal waarschijnlijk aan mijn beperkte IT kennis liggen.
Bimmer Nestor!

Sjonnie

Bericht door Sjonnie » 15 dec 2011, 10:34

Als je op de foto gaat "staan", zie je een lijstje verschijnen.
Ga op de onderste staan (IMG code), klik een keertje met je muis en je ziet "copied" staan.

Nu weer terug naar hier, als je een bericht post, klik je op je rechtermuisknop en op "plakken" en voila het plaatje staat hier :duim:

Afbeelding

...en zo herhaal je dat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
'08 BMW E61 525dA T

Tom_

Bericht door Tom_ » 15 dec 2011, 18:16

Met een linkje kan het idd ook, maar als je in bijvoorbeeld je showroom een hoop foto's wil hebben is het nogal onhandig als je er doorheen leest en steeds weer een ander scherm moet openen om de foto's te bekijken ;)

paulbrs

Bericht door paulbrs » 16 dec 2011, 22:17

Bedankt, jongens. Dat is inderdaad reuze handig. Tot nu toe kreeg ik van de moderator (denk ik!) het bericht dat mijn foto ruimte hier was opgebruikt. De foto's staan er echt perfect op. Dit is echt veel en veel beter dan de link, die ik in mijn bericht heb gezet.
Bimmer Nestor!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”