Michel | 323ti
Michel | 323ti
Hallo allemaal,
Ik ben Michel, woonachtig in het zonnige Zuiden en ben vanaf eind November de eigenaar van een 323ti. De auto staat nu nog bij de verkoper. Het is mijn 1e BMW, heb voorheen altijd Japans gereden en ik hoop dat de BMW mij veel 'freude am fahren' gaat geven. Ik ga de auto gebruiken voor zowel dagelijks vervoer als zo nu en dan wat rondjes op die lange éénrichtings tolweg in Duitsland.
Ik ben Michel, woonachtig in het zonnige Zuiden en ben vanaf eind November de eigenaar van een 323ti. De auto staat nu nog bij de verkoper. Het is mijn 1e BMW, heb voorheen altijd Japans gereden en ik hoop dat de BMW mij veel 'freude am fahren' gaat geven. Ik ga de auto gebruiken voor zowel dagelijks vervoer als zo nu en dan wat rondjes op die lange éénrichtings tolweg in Duitsland.
Laatst gewijzigd door mithras17 op 24 sep 2012, 04:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Michel | 323ti
ziet er goed uit hoop dat je er veel plezier in hebt
maar denk dat het wel goed gaat komen veel veilige kilometers
maar denk dat het wel goed gaat komen veel veilige kilometers
Nice! Alleen de typeaanduiding moet iets lager staan origineel
Nog plannen?
Nog plannen?
Nette wagen hoor!
Mooi kleurtje, en de alpina's staan lekker dik.
Heb je ook een foto-tje van het front?
Welkom en nette compact!
Welkom, mooie wagen met een geweldige motor
Heb een E36 323i coupe gehad in het verleden.
Heb een E36 323i coupe gehad in het verleden.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Bedankt allemaal..
Ik heb de auto Zaterdag opgehaald. Zondag gelijk even een paar rondjes op de Nordschleife gereden, beviel wel goed.

Ik heb de auto Zaterdag opgehaald. Zondag gelijk even een paar rondjes op de Nordschleife gereden, beviel wel goed.
Morgen even een paar foto's maken..NielsE36 schreef:Nette wagen hoor!
.
Laatst gewijzigd door mithras17 op 24 sep 2012, 04:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Netjes hoor, wel een m-voorbumper. Misschien als tip in de toekomst ook een m-achterbumer?
Ach de huidige staat ook erg netjes hoor!
Het FL-front staat hem ook erg goed.
Wat heb je trouwens met je deurhendels gedaan?
Ach de huidige staat ook erg netjes hoor!
Het FL-front staat hem ook erg goed.
Wat heb je trouwens met je deurhendels gedaan?
Ik ben niet van plan om bumpers te gaan veranderen, optisch vind ik wel prima zo. Als ik al iets verander zal dat eerder op het gebied van wegligging zijn. Ik heb zelf helemaal niets met de deurhendels gedaan.. ik weet niet of het origineel is ofzo ? Ik heb wel zwarte exemplaren erbij gekregen.
Oh hm ja er is toch iets wat ik aan het uiterlijk wil veranderen ; deurhendels en grille.. ik hou niet zo van dat bling-achtige
Oh hm ja er is toch iets wat ik aan het uiterlijk wil veranderen ; deurhendels en grille.. ik hou niet zo van dat bling-achtige
Volgens mij heb je een originele grill erin hoor. Zou niet weten waarom je dat zou veranderen.
Deurhendels horen 'gewoon' zwart te zijn.
Mooie compact! Veel plezier ermee.
Deurhendels horen 'gewoon' zwart te zijn.
Mooie compact! Veel plezier ermee.
Ja dat kan dat 'ie origineel is, maar ik ga er zo'n zwarte in zetten.
Is/was er niet zo'n website voor BMW's waar je de optielijst kunt vinden aan de hand van je chassisnummer ?
Is/was er niet zo'n website voor BMW's waar je de optielijst kunt vinden aan de hand van je chassisnummer ?
Aha, vandaar.
Zie deze post voor de optielijst opvragen:
http://www.bimmerportal.nl/over-van-all ... 23449.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie deze post voor de optielijst opvragen:
http://www.bimmerportal.nl/over-van-all ... 23449.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah cool, thanks ! Maar helaas..
"Er zijn bij de aangegeven zoekbegrippen geen documenten gevonden.
Probeer het met een ander begrip"
"Er zijn bij de aangegeven zoekbegrippen geen documenten gevonden.
Probeer het met een ander begrip"
Heb je het helemaal volgens de beschrijving gedaan? inlognaam enzo kopieren, dus niet je eigen gebruiken e.d. Pas later in het prog moet je je vincode invoeren.
Bij mij doet hij het namelijk wel, alleen er zitten zo weinig opties op dat het geen nut heeft om online te zetten...
Bij mij doet hij het namelijk wel, alleen er zitten zo weinig opties op dat het geen nut heeft om online te zetten...