Ze grill was gewoon beplakt met zwarte tape. Zag er niet uit.

Wielen waren wel erg fraai
Yes dankzij MikkieDarudevampire schreef:![]()
@ Danish; Is je inspectie nog gereset door iemand aldaar?
+1.. Cliff gaat even naar zijn auto toe terwijl we het hebben over knight rider.. Horen we opeens het deuntjedvdb schreef:![]()
Ik vond dat dus echt prachtig he, die muziek gewoon bij hebben
Dat doorrijden heb ik inderdaad ook maar gedaan, daardoor was ik er rond half vier. Uiteindelijk nog genoeg mensen gesproken, al weet ik van de meesten de naam niet. Wie ik kende was van de kleine meet eerder @ De Meern of van de Ring, verder niets. Wel leuk om die mensen weer eens te zien en wat anderen te meeten! Al weet ik nog steeds van niemand de naamDanishbmw schreef:Hele mooie fotos heren!
Ik was helaas wat aan de late kant, maar heb alsnog genoten.
Om 3uur vertrok ik en heb doorgereden hopende dat er genoeg mensen waren. Vanuit Utrecht richitng Amsterdam zag ik OCRAM nog rijden.. Woow wat een dikke bak zeg.. Hij viel me gewoon op uit het tegenliggend verkeer..Aangekomen waren er al vele weg, maar alsnog veel moois gezien.
Ik had onderweg nog een aantal forumleden gsmsd of er nog wagens waren, flink doorgereden.
Aangekomen gelijk al de hand geschud met KEvin en W_B_ (naam vergeten) en M3 NL, Aron,Robbel.. Daarna kwamen uit het restaurant Luuk, Rene, Daniel Roy,Cliff met ze K.I.T.T .. Was gezellig jongens.
Dit keer vooral veel gepraat en minder naar de wagens gekeken. Met de bekenden veel gebabbeld. Was zeker gezellig. Het werd steeds kouder, uiteindelijk om kwart voor 7 vertrokken.