Heb zelf vorige week een prachtige E46 Touring gehaald in zilvergrijs (Titansilber). Het is een standaard 316i van november 2003. Lekker goedkoop en eenvoudig, zo van wat-er-niet-op-zit-kan-niet-stuk. Toch is dit een goede luxewagen, geluidscomfort is goed, stoelen zijn goed, de stereo iets minder, kofferbakruimte is ook niet je van het, maar wat een prachtige wagen. En wat een freude am fahren. Hij is van 2003, heeft nog maar 125.000 kilometer gelopen/gereden/gezweefd/gevlogen net hoe je het noemen wil. Ik weet een ding heel zeker: eens BMW, altijd BMW. En het is fijn om op je 25-igste al dat licht gezien te hebben!
Mijn buurman heeft een nieuwe Ford Focus station en hij wilde mijn beemer proefrijden, en daarna ik zijn Ford, dus zo gezegd zo gedaan, maar wat een verschil in degelijkheid en geluidscomfort. Ik had niet gedacht dat een nieuwe auto zoals een Focus o.i.d. nog minder goed aan zou voelen/horen/rijden dan een 3-tje van bijna 8 jaar oud.
Afijn, ik hoop op dit forum veel te leren en te genieten. Als ik tijd heb zal ik binnenkort eens foto's plaatsen.
Gegroet!