Advies aankoop nieuwe bmw !!!
Re: Advies aankoop nieuwe bmw !!!
Ziet er een stuk beter uit op het eerste gezicht, aantal kilometers valt ook mee voor die prijs en dat zet me aan het denken..de prijs die ze voor deze auto vragen is niet veel dus kijk hem goed na van binnen en van buiten en maak een proefrit uiteraard 
Als je op bv gaspedaal zoekt (incl 2e hands) zou deze vraagprijs mij ook erg aan het denken zetten! A.u.b. pas op hè!
Mja, het is wel een basisuitvoering hè. Niet eens multifunctioneel stuurwiel, zo te zien?
Het is een importsletje dus let goed op of de km stand klopt. Is het boekje netjes ingevuld, stoelen niet belachelijk versleten voor een auto die maar 170k heeft gelopen, etc.
-- Houdoe wanne --
- Bimmergirl87
Ja ik kijk goed uit, kijk en luister overal naar, en maak uiteraard een proefrit ermee...
Eens BMW, altijd BMW
- Denniz0229
- Bimmergirl87
nou hij is dan miss iets sneller, maar het gaat me meer om het uiterlijk en het onderhoudt en km stand, en er zitten onderhoudsboekjes bij dus daar kan ik toch ook de km stand op controleren?.
Kan hem namenlijk niet via nap checken
Kan hem namenlijk niet via nap checken
Eens BMW, altijd BMW
- Denniz0229
ja maar onderhoudsboekjes zeggen ook niet alles, als je hem voor elke beurt terugdraait dan is het nog steeds niet de echte km-stand.
als het origineel BMW onderhouden is kan je de bedrijven bellen of hij daar daadwerkelijk geweest is.
als het origineel BMW onderhouden is kan je de bedrijven bellen of hij daar daadwerkelijk geweest is.
- Bimmergirl87
- Bimmergirl87
Nou heren. Ben vrijdag bij de de coupe wezen kijken, en het word hem.
Hij rijdt super, nergens een krasje deukje of roest, super goed onderhouden, de hele onderhoudshistory zit erbij, nu wachten tot mijn autpo verkocht is dan haal ik hem op!!!.
Hij rijdt super, nergens een krasje deukje of roest, super goed onderhouden, de hele onderhoudshistory zit erbij, nu wachten tot mijn autpo verkocht is dan haal ik hem op!!!.
Eens BMW, altijd BMW
Als je je auto voor elke APK terugdraait is je NAP ook nog gewoon oké, dus zo bekeken is niets waterdichtDenniz0229 schreef:ja maar onderhoudsboekjes zeggen ook niet alles, als je hem voor elke beurt terugdraait dan is het nog steeds niet de echte km-stand.
- Denniz0229
dat klopt, geen enkele km-stand is 100% na te checken.BMWBoii schreef:Als je je auto voor elke APK terugdraait is je NAP ook nog gewoon oké, dus zo bekeken is niets waterdichtDenniz0229 schreef:ja maar onderhoudsboekjes zeggen ook niet alles, als je hem voor elke beurt terugdraait dan is het nog steeds niet de echte km-stand.
De advertentie is al van marktplaats af.
- Bimmergirl87
Dat is waar heren, er kan altijd mee geklooid zijn...
En ja hij houdt hem voor mij vast tot de mijne verkocht is, hij is al van mp afgehaald....op goed vertrouwen dus zonder aanbetaling.
En ja hij houdt hem voor mij vast tot de mijne verkocht is, hij is al van mp afgehaald....op goed vertrouwen dus zonder aanbetaling.
Eens BMW, altijd BMW
heb je de auto al van onder bekeken? had de advertentie niet gezien, dus ben benieuwd naar de foto's