Nieuwe banden en verlichting

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
antongm

Nieuwe banden en verlichting

Bericht door antongm » 25 aug 2011, 16:07

Hieronder een paar foto's van mijn pas gepoetste auto. Nadat ik hem gekocht heb, is rondom de verlichting vervangen door Hella's met witte knippers (er zitten wel oranje lampjes in). Voor zit er LED verlichting in voor de angel eyes.

Afbeelding

Hieronder een foto met de oude achterlichten

Afbeelding

Ook zitten er nu rondom nieuwe banden op. De banden die erop zaten waren van een goedkoop Japans fabrikaat, waar ook nog eens hoogteslag in zat. Niet te balanceren dus. De nieuwe van Vredestein maken een stuk minder lawaai en hebben lekker veel grip.

Afbeelding

antongm

Re: Nieuwe banden en verlichting

Bericht door antongm » 26 aug 2011, 05:50

De spiegel klap ik meestal in want anders rijden ze hem eraf. Die stikker achterop had ik er liever af gehaald, maar het is zo'n speciale waarbij alleen de lijntjes zijn vastgeplakt. Ik zou niet weten hoe ik die er af zou moeten krijgen zonder de lak te beschadigen.

IQM

Bericht door IQM » 26 aug 2011, 06:31

Meestal probeer ik het eerst met mijn nagels. Daarmee beschadig je de lak niet. En anders een fõhn erbij. Maar hoe dan ook, een sticker van een garage gaat eraf bij mij. Net als de vermelding onder het kenteken. Geen gratis reclame voor hen. Ik heb een garage wel eens gevraagd of ik een (kleine) vergoeding in de vorm van korting kreeg voor het rijden met hun naam. Toen begon de verkoper schaapachtig te lachen en dat was niet mogelijk. Nou, dan mag je het er af halen...

Bij Smudde waren ze het bij aflevering van mijn 320d destijds ook 'vergeten' te verwijderen. Terwijl de verkoper nog wat uitlegde heeft een monteur de kentekenplaat houders nog vervangen. Pouw (VW en Audi dealer) gaat zelfs nog verder, die vervangen zonder te vragen alles waar hun naam niet op staat. (hoesje voor autopapieren, kentekenplaathouder, stickers, ed.) Daar ben ik echt niet van gediend!

antongm

Bericht door antongm » 26 aug 2011, 11:52

Ik denk er precies zo over. De reclame onder mijn kenteken heb ik vrij snel na aankoop verwijderd. Die stikker irriteert me ook al een tijdje, dus ik zal er nog eens wat energie in gaan steken om die te verwijderen.

Ocram

Bericht door Ocram » 26 aug 2011, 13:10

succes met verwijderen van de sticker, die achterlichten staan hem goed.
een setje silvervisions op de kop tikken voor een paar tientjes en de lichten zijn af.
BMW rulez

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”