Intussen heeft Gerrit Jonkers de BC ingeleerd, en hij doet 't ook nog! Vette sh**! Ook heeft ie de auto uitgelijnd. Dat was een tijd geleden daar al gebeurd, maar toch niet helemaal goed. Hij stuurt nu weer zoals het hoort.
Op de terugweg van vakantie merkte ik wel dat het volgende eraan komt. Vorig jaar had ik al eens dat de watertemperatuur opliep en de airco uitging toen ik een tijdje 200 reed bij 20 graden buiten.
Vanuit Frankrijk was het onderweg 30 graden. Eerst anderhalf uur file bij Parijs, geen problemen. Daarna begon het: zo gauw ik rond de 130 kwam, begon de temperatuur weer op te lopen. Rustig 120 gaan rijden en toen ging het prima. Alleen heuvelop liep ie toch weer even op. Lijkt me een gevalletje waterpomp, dus die wordt morgen vervangen. De omstandigheden waren wel redelijk extreem, maar ik kan er heel slecht tegen als er iets stuk is...
De BMW heeft de storm in Vught prima doorstaan, maar stond gisteren en vandaag langs de weg bij de garage (vriend van me). Daar is er iets misgegaan, vanmiddag zag ik ineens dit:
Lijkt op een of ander lomp apparaat, er zijn echt stukjes uit het ruitrubber. De bomensnoeiers die er bezig waren zeiden dat ze het niet gedaan hadden (ook geen groene lak op de hoogwerker gezien), dus voor hetzelfde geld is er iets op de weg omgedraaid ofzo. Ik ga dat bedrijf toch nog even bellen, en misschien dat de gemeente zelf het wel gedaan heeft.
In elk geval ben ik al even bij een spotrepair/uitdeukbedrijf geweest, die schatte het op 350 euro. Vind ik eigenlijk nog best schappelijk, en dan laat ik meteen 6 van die kleine deukjes weghalen.