wat moet ik precies met die linkjes? krijg er alleen maar een regel symbolen voor terug als ik dr op klikbjornc schreef:Ik denk dat dit komt door wassen met een washmitt, terwijl er misschien nog een beetje zand op het glas zit...Dnl schreef:en de krassen op het achterraam .. Geen idee hoe dit er in zijn gekomen! (zijn die er uit te poetsen?)
Op de Touring heb ik het namelijk ook.
En voor de mensen die een overzichtsfoto willen:
Overzicht 1
Overzicht 2
De overzichten zijn gestitched uit 3 of meer foto's... dus je kan links en rechts wat onzuiverheden zien.
Ik heb wel losse overzichts foto's, maar dan heb je slechts een deel van het parkeerterrein, en dat vind ik niet mooi.
Eigenlijk zou ik een groothoeklens moeten hebben voor dit soort foto's...
Volgende keer beter, maar haar naam is Nouska. En ze liep weer vol trost met ons mee langs de vele auto's.j0eyv schreef:Nu weet ik wat ik ben vergeten! Ik wilde nog een pootje krijgen van de officiele forum mascotte/hond. Ben alleen de naam kwijt :p
Voor de mensen die het niet snappen. Het is de hond van Bjorn en Nouska
Nog meer mensen die dit ondervinden?Robbel schreef:wat moet ik precies met die linkjes? krijg er alleen maar een regel symbolen voor terug als ik dr op klik
Ohja, klopt. De hond was Nouska. Nu weet ik het weer! Duitse herders zijn gewoon leuke honden!Nouska schreef:
Volgende keer beter, maar haar naam is Nouska. En ze liep weer vol trost met ons mee langs de vele auto's.
benmaassen schreef:Daar staat ze dan, dank je wel voor de foto, gelukkig zijn we niet onopgemerkt gebeleven
Zou je me het origineel willen pben of mailen?
Zou top zijn!!