iPod-integratie + Parrot-integratie

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
eXistenZ
Contacteer:

iPod-integratie + Parrot-integratie

Bericht door eXistenZ » 30 mar 2011, 22:24

Dames / heren,

in mijn 330i, bouwjaar uit begin 2001 wil ik 2 dingen toevoegen aan de huidige CD53 (weet niet precies welke ik heb maar wel die met de aansluitingen die nodig zijn): iPod-integratie en een Parrot.

Daarvoor wil ik het volgende gebruiken:

Connects2 CTABMIPOD007.2 (iPod-adapter)
Connects2 CTPPAR007 (Parrot-adapter)
Een Parrot CK3000 die het "echte" bellen doet, en achter de Parrot-adapter gehangen moet worden, deze knupt weer met bluetooth aan mijn telefoon

Deze wil ik dan als volgt aansluiten (Of misschien de volgorde andersom, iig dat als ik gebeld wordt en ik heb mijn iPod aan, dattie die gewoon negeert en het telefoongesprek voorrang geeft, in die volgorde)

Afbeelding

Kan iemand mij vertellen of dit gaat werken?

Beide adapters sluit je aan op de 17-polige stekker (ik heb nog geen 40-polige) en geven als ze niet actief zijn het normale signaal gewoon door, dus volgens mij moet je ze gewoon achter elkaar kunnen hangen toch?

Carb

Re: iPod-integratie + Parrot-integratie

Bericht door Carb » 30 mar 2011, 22:34

Ik heb een parrot ingebouwd zitten, deze zit verwerkt in de 17 pins stekker. Daarnaast hangt er een BMW iPod interface aan via de cd-wisselaar stekker aansluiting. Werkt perfect.

Van de iPod interface zitten 4 pinnen die verwisseld moesten worden van het 17 pins blok met een tussenstekker weer aan elkaar. Daarachter hangt op 2 van die kabels weer een deel van de bedrading van de Parrot. Rest van de parrot bekabeling hangt aan de wat andere draden van het 17pin blok.
Afbeelding E46 330d sedan Executive '02

markkamphorst

Re: iPod-integratie + Parrot-integratie

Bericht door markkamphorst » 31 mar 2011, 17:46

Je hebt ook de Parrot MKI serie,... daar heb je ook alles mee wat je wil, ipod en carkit. Je hebt dan wel een Parrot Unika nodig voor je stuurwielbediening ipv de connects2. Ik heb dit niet maar heb ik gelezen op dit forum :whistle:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”