330 coupe
-
Cliff
Re: 330 coupe
Een facelift front op een pre-facelift coupe....wellicht heeft ie schade gehad aan het front?
Datum eerste toelating: 13 februari 2002
Datum eerste tenaamstelling: 31 januari 2003
Demo auto geweest ofzo? En inderdaad facelift front en achterkant. Als de auto geen aantoonbare reden hiervoor heeft en geen kloppende km stand zou ik snel verder kijken. Kan ook een freak zijn geweest met teveel geld die zonder schade de voor en achterkant omgezet heeft naar facelift dus hoeft niet altijd slecht te zijn.
Datum eerste tenaamstelling: 31 januari 2003
Demo auto geweest ofzo? En inderdaad facelift front en achterkant. Als de auto geen aantoonbare reden hiervoor heeft en geen kloppende km stand zou ik snel verder kijken. Kan ook een freak zijn geweest met teveel geld die zonder schade de voor en achterkant omgezet heeft naar facelift dus hoeft niet altijd slecht te zijn.
dit heb ik op internet gevonden
Met de facelift in september 2001 kreeg de E46 ook nieuwe motoren
ik vond het ook een beetje gek dat t een FL was van dat jaar dus heb t ff na gekeken.
en als hij schade heeft gehad waarom doe je dan ook de achterbumper?
ik ga in elk geval ff kijken zaterdag en dan zie ik wel, bij twijfel doe ik het niet.
Met de facelift in september 2001 kreeg de E46 ook nieuwe motoren
ik vond het ook een beetje gek dat t een FL was van dat jaar dus heb t ff na gekeken.
en als hij schade heeft gehad waarom doe je dan ook de achterbumper?
ik ga in elk geval ff kijken zaterdag en dan zie ik wel, bij twijfel doe ik het niet.
Facelift bij de coupe was pas in 2003. Sedan en touring waren al eerder. Deze heeft ook Pre facelift achterlichten, en de pre facelift heeft een 5 bak, facelift heeft een 6 bak.
Zie dat het een automaat is, die heeft volgens mij bij de facelift ook een 5 bak.
hmm... ok.
dan ben ik eens benieuwd zaterdag.
kan dus zijn dat ie schade heeft gehad of echt een freak die hem heeft omgebouwd naar FL
we zullen zien en al hier laten weten wat ik ervan vond.
als er nog iemand is die ergens een mooie 330Ci weet te staan (liefst met M-pakket) stuur me dan ff een pb
dan ben ik eens benieuwd zaterdag.
kan dus zijn dat ie schade heeft gehad of echt een freak die hem heeft omgebouwd naar FL
we zullen zien en al hier laten weten wat ik ervan vond.
als er nog iemand is die ergens een mooie 330Ci weet te staan (liefst met M-pakket) stuur me dan ff een pb
interieur ziet er een beetje afgeleefd uit (kan ook komen door slechte foto's)
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)

heeft idd ook een facelift achterbumper maar geen facelift achterklep en achterlichten (misschien kop/staart botsing).
Maar een goede 330ci met m pakket zijn zeldzaam in NL, in duitsland beter te vinden. Was er ook naar opzoek maar niet gevonden vanwege haast
Maar ook al heeft hij schade gehad en is de ombouw daarom gedaan, als het goed gedaan is, hoeft dat niet erg te zijn.
Maar een goede 330ci met m pakket zijn zeldzaam in NL, in duitsland beter te vinden. Was er ook naar opzoek maar niet gevonden vanwege haast
Maar ook al heeft hij schade gehad en is de ombouw daarom gedaan, als het goed gedaan is, hoeft dat niet erg te zijn.
Ultra cars... Alleen de naam al! En Rotterdam, giessenweg, hoop handel daar geloof ik. Zo'n auto zal ik daar niet kopen en liever wat meer uitgeven..
Is in Spaanse polder in Rotterdam, ik zal je de rit besparen..
Gr Chris
Is in Spaanse polder in Rotterdam, ik zal je de rit besparen..
Gr Chris
BMW 316i EXE sedan 2002
Op het plaatje ziet het er iig leuk uit...
Interieur minder idd.
Er zitten gewoon een hoop duistere zaakjes daar!
Gr Chris
Interieur minder idd.
Er zitten gewoon een hoop duistere zaakjes daar!
Gr Chris
BMW 316i EXE sedan 2002
De auto zag er goed uit. Hij was omgebouwd naar facelift. Reed perfect. Alleen remmen deed hij niet erg goed. Nu weet ik niet hoe dat is zo'n auto. Waarschijnlijk morgen nog ff in Apeldoorn gaan kijken voor eentje met een smg bak.
Maar heb ook gehoord dat in Apeldoorn een en al louche handel is. Maar denk dat ik toch ff ga kijken.
De bekleding van de 330 in rotterdam was indd niet meer alles maar wel acceptabel.
Ik hou jullie op de hoogte.
Maar heb ook gehoord dat in Apeldoorn een en al louche handel is. Maar denk dat ik toch ff ga kijken.
De bekleding van de 330 in rotterdam was indd niet meer alles maar wel acceptabel.
Ik hou jullie op de hoogte.
vandaag in Nistelrode geweest bij Autosale, had een mooie standaard 330Ci staan.
ff wat gekeken proefritje gemaakt, beviel allemaal heel goed,
als het goed is ben ik donderdag de nieuwe eigennaar.
http://autosale.awdvoorraad.nl/s859f67e ... 3042&nr=25
dit is uhm.
ff wat gekeken proefritje gemaakt, beviel allemaal heel goed,
als het goed is ben ik donderdag de nieuwe eigennaar.
http://autosale.awdvoorraad.nl/s859f67e ... 3042&nr=25
dit is uhm.
Ziet er vertrouwd en netjes uit! Gefeliciteerd met de aankoop! Enige wat ik minder mooi vind is die frontbumper. Die is mij persoonlijk iets te druk.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Ultra Cars moet je hard voorbij rijden! Peter R de Vries is al eens bij de vorige eigenaar langs geweest!