Halogeen ---> Xenon
-
Alibali
Halogeen ---> Xenon
Ik heb een aantal fotos ga ze vanavond uploaden maar ik ben dus bezig met men voorkantje Halogeen eruit Xenon koplampen erin dus volledig met modules erop en eraan en ik dacht van voor ik dat ik het M Pakket erop ga zette eerst testen wat blijkt Ringen doen het knippers ook groot licht ook maar Xenon aan beiden kanten niet ik heb deze set gekocht via marktplaats en die jongen zei dat het geen probleem is van halogeen naar xenon en geen storingen zou krijgen nu krijg ik dus de melding Dipped Beam Failure ...
Iemand een idee ik heb die gozer al een mail gestuurt om te vragen of ik nog wat moet doen het moet plug en play zijn.... maar toch niet ...
En ja ik heb Sproeiers en ja Eletronische hoogte regelaar..
Ik heb zitten googlen over modules en zo maar dat kan niet het probleem zijn omdat de modules op de koplampen zelf zitten en dus de stekkers en zo precies het zelfde zijn...
Ik kom dus uit op
1 Beide modules zijn niet goed
2 Dat ik het niet weet waar ik moet zoeken want het is stekker er in en knallen...
Iemand een idee ik heb die gozer al een mail gestuurt om te vragen of ik nog wat moet doen het moet plug en play zijn.... maar toch niet ...
En ja ik heb Sproeiers en ja Eletronische hoogte regelaar..
Ik heb zitten googlen over modules en zo maar dat kan niet het probleem zijn omdat de modules op de koplampen zelf zitten en dus de stekkers en zo precies het zelfde zijn...
Ik kom dus uit op
1 Beide modules zijn niet goed
2 Dat ik het niet weet waar ik moet zoeken want het is stekker er in en knallen...
Re: Halogeen ---> Xenon
Ik denk als je de min en plus van het dimlicht,die nu eerst naar de ballast gaan, om wisseld dat het dan wel gaat werken.
-
Alibali
x| je bedoelt dus de uit de vierkante stekker die naar de koplamp gaat daar de min en plus draaien waarom gaan ze dan werken ? had je dat zelf ook of een keer mee gemaakt..
-
Alibali
Niemand een idee ? ? ?
Hij moet toch gewoon werken lijkt mij ik zie namelijk het probleem niet en de Min en de plus kabel wisselen heeft iemand dat geprobeert voor dat ik de boel opblaas...
Ik moet het eigenlijk wel weten voor dat ik de bumper definitief gaat vast zetten anders kom ik er gewoon slecht bij dus asjeblieft heeft iemand dit ook gedaan ?
Hij moet toch gewoon werken lijkt mij ik zie namelijk het probleem niet en de Min en de plus kabel wisselen heeft iemand dat geprobeert voor dat ik de boel opblaas...
Ik moet het eigenlijk wel weten voor dat ik de bumper definitief gaat vast zetten anders kom ik er gewoon slecht bij dus asjeblieft heeft iemand dit ook gedaan ?
- Kingfisher
- Contacteer:
Kan het niet zijn dat de modules ingeleerd moeten worden in de boordcomputer, zoals ongeveer alles (bijvoorbeeld een nieuwe accu) ook ingeleerd moet worden?
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
als de min&plus die naar de ballast gaan verkeert om zitten werkt de xenon gewoon niet!
Heb al wel meer bij verschillende (merken) auto's xenon in gebouwd zowel aftermarkt als orgineel na-montage, en heb dan regelmatig die 2 om moeten wisselen.
Heb al wel meer bij verschillende (merken) auto's xenon in gebouwd zowel aftermarkt als orgineel na-montage, en heb dan regelmatig die 2 om moeten wisselen.
-
Alibali
Ok weet je toevallig de kleuren die op de connector zit die dus van de auto naar de koplamp gaan wat de plus en de min is ?het zijn originele koplampen..
- lekkerwijf1
Alles wat later electrische ingebouwd wordt (orgineel bmw) moet ingeleerd worden.
- DJLeonardo
Dat is niet per definitie zo. Somige dingen zoals xenon kunnen ook werken zonder inleren. Zoals bij mijn OEM xenonunits op de e46. Het inleren zette alleen de handmatige hoogte regelinn uit. Dus maar weer "uitgeleerd" want dat wieltje is toch wel handig.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ik heb begrepen dat er hier genoeg mensen zijn die met inpa/ediabas, dis enz. werken dan kan je toch gaan zoeken of de xenon optie erin staat? Zo niet dan moet deze erbij gemaakt worden en werkt het dan nog niet dan moet je het wel in de lampen zoeken lijkt mij

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
- lekkerwijf1
Bij de e46 weet ik niet.
Maar wat er bij bij een e60 later electrisch opgezet wordt moet wel ingeleerd worden dit is bij alles zo bleutooth trekhaak en ook de xenon naar mijn weten .. nu ga ik nog twijfelen ook nog..
GreycooperS heeft ook later xenonkoplampen op laten bouwen op zijn bmw. Mischien weet hij er meer van.
Maar wat er bij bij een e60 later electrisch opgezet wordt moet wel ingeleerd worden dit is bij alles zo bleutooth trekhaak en ook de xenon naar mijn weten .. nu ga ik nog twijfelen ook nog..
GreycooperS heeft ook later xenonkoplampen op laten bouwen op zijn bmw. Mischien weet hij er meer van.
-
Alibali
Ja Inpa klopt maar ik de Kabel en de Netbook die ik er voor geinstalleerd heb uit geleend en deze kan ik volgende week pas weer ophalen... Ik rij best wel vaak savonds dus het is een killing voor de politie (|
Het in leren van Xenon weet ik dus niet zeker je zou zeggen dat het dom weg plug en play is omdat er zo ver ik weet geen data over en weer als ik de BMW bel die zeggen natuurlijk altijd van JAAAAA in leren CENTJES CENTJES voor iets wat misschien 5min werk is omdat er eventueel een plus en een min draadje om gewisselt moet worden..
Ik heb woensdag afgesproken met de jongen waar ik ze vandaan heb om te kijken wat het is volgens hem doe ik het verkeerd met aansluiten nu vraag ik me af WAT kan ik verkeerd doen omdat het zijn 2 kabels 1 hoogte regelings kabeltje en de ander is DE kabel voor het aansturen van knippers dim en grootlicht het stomme is dus
Recht doet men Angel Eyes en knipper licht en groot licht
Links doet men Angel Eyes en grootlicht maar GEEN knipper...
Ik had graag al standaard Xeon er hebben zitten omdat ik heb een HEKEL aan XENON inbouwen altijd gezeik ermee.... (|
Iemand die voor de simpele oplossing heeft krijgt van mij de eeuwige Xenon roem
Het in leren van Xenon weet ik dus niet zeker je zou zeggen dat het dom weg plug en play is omdat er zo ver ik weet geen data over en weer als ik de BMW bel die zeggen natuurlijk altijd van JAAAAA in leren CENTJES CENTJES voor iets wat misschien 5min werk is omdat er eventueel een plus en een min draadje om gewisselt moet worden..
Ik heb woensdag afgesproken met de jongen waar ik ze vandaan heb om te kijken wat het is volgens hem doe ik het verkeerd met aansluiten nu vraag ik me af WAT kan ik verkeerd doen omdat het zijn 2 kabels 1 hoogte regelings kabeltje en de ander is DE kabel voor het aansturen van knippers dim en grootlicht het stomme is dus
Recht doet men Angel Eyes en knipper licht en groot licht
Links doet men Angel Eyes en grootlicht maar GEEN knipper...
Ik had graag al standaard Xeon er hebben zitten omdat ik heb een HEKEL aan XENON inbouwen altijd gezeik ermee.... (|
Iemand die voor de simpele oplossing heeft krijgt van mij de eeuwige Xenon roem
-
Alibali
Dames en Heren
Ik heb het gevonden ik weet niet of het werkt die ga ik mrogen proberen maar ik heb dit gevonden !
1) cut the green wire coming from the socket in half (xenon light beam adjust feed), splice the end from the socket to the gray wire (angel eye wire, to get rid of error message) cause theres only one angel eye bulb.
2) connect the other end (the end going to ur xenon lights) of the green wire to the white wire (high beam feed) this would make your bi-xenon highbeams work.
3) splice the two fat brown wires coming from the socket together to give ur ballast ground
4) get a 4700uf 35v capacitor, connect the negative end to the brown wire and positive end to the yellow wire going to your ballast (gets rid of strobing effect and error messages)
if you dont want highbeams skip step 2

Dit is dus als je van halogeen naar Xeon wil schijnt te werken
Ik heb het gevonden ik weet niet of het werkt die ga ik mrogen proberen maar ik heb dit gevonden !
1) cut the green wire coming from the socket in half (xenon light beam adjust feed), splice the end from the socket to the gray wire (angel eye wire, to get rid of error message) cause theres only one angel eye bulb.
2) connect the other end (the end going to ur xenon lights) of the green wire to the white wire (high beam feed) this would make your bi-xenon highbeams work.
3) splice the two fat brown wires coming from the socket together to give ur ballast ground
4) get a 4700uf 35v capacitor, connect the negative end to the brown wire and positive end to the yellow wire going to your ballast (gets rid of strobing effect and error messages)
if you dont want highbeams skip step 2
Dit is dus als je van halogeen naar Xeon wil schijnt te werken
wat een gedoe zeg.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition