Hey Mensen,
Ik wou in mijn 320d een verbandtrommel plaatsen.
Ik weet niet of dit zomaar kan.
Ik heb in mijn 320d sport stoelen met een uitschuifbare zitting.
Ik heb er ééns eventjes onder gekeken.
Maar heb wel weinig ruimte vondt ik zelf.
Ik weet ook niet of het achteraf geplaatst kan worden.
Hoe het precies zit met het stekkerblok en de bedrading voor de airbag sensor.
En of je nog speciale montage materiaal nodig hebt !
Ik hoop dat iemand mij hier iets meer over kan vertellen
Alvast Bedankt...
Verbandtrommel plaatsen.
Verbandtrommel plaatsen.
Bmw E46 320D 170 PK.
Pakket
Re: Verbandtrommel plaatsen.
De trommel zit vast in een houder, als je deze ook hebt kun je deze onder de stoel schroeven.
Makkelijkste is om even de stoel los te schroeven en achterover te klappen zodat je er onder goed bij kan. Desnoods even geheel uit de auto halen.
In het laatste geval wel even de accu los koppelen voordat je de stekker onder de stoel los haalt ivm. het airbag lampje....
Makkelijkste is om even de stoel los te schroeven en achterover te klappen zodat je er onder goed bij kan. Desnoods even geheel uit de auto halen.
In het laatste geval wel even de accu los koppelen voordat je de stekker onder de stoel los haalt ivm. het airbag lampje....
www. M3 register .nl
Oké ik zal even kijken want die set kwam uit een M3 2003 dus zal even om de bevestigings beugel vragen anders heb ik er natuurlijk niet's aan !!!
Bmw E46 320D 170 PK.
Pakket
Ik heb er zelf 1 laten plaatsen door de dealer. Ik had dezelfde vragen als jou, toch maar geen risico genomen.
In totaal was ik ex BTW 55 eur kwijt.
Dat was de OEM EHBO doos, met de inhoud en inbouw.
Niet goedkoop, maar ze hebben wel heel de stoel gedemonteerd.
Nu zit er een soort slede in, dan kun je de doos uit en in schuiven...
Nu ik het opnieuw bekijk,....als je handig ben kun je het zelf wel...je koopt die gehele montage kit bij de dealer, Enige wat je moet doen is de handleiding volgen, tis vrij simpel. komt uiteindelijk neer op 4 shroefjes....de stoel moest eruit om erbij te kunnen...maar je kunt er zo ook bij...als is het op een minder confortabelere manier...
gr en succes..
In totaal was ik ex BTW 55 eur kwijt.
Dat was de OEM EHBO doos, met de inhoud en inbouw.
Niet goedkoop, maar ze hebben wel heel de stoel gedemonteerd.
Nu zit er een soort slede in, dan kun je de doos uit en in schuiven...
Nu ik het opnieuw bekijk,....als je handig ben kun je het zelf wel...je koopt die gehele montage kit bij de dealer, Enige wat je moet doen is de handleiding volgen, tis vrij simpel. komt uiteindelijk neer op 4 shroefjes....de stoel moest eruit om erbij te kunnen...maar je kunt er zo ook bij...als is het op een minder confortabelere manier...
gr en succes..
BMW e91 LCI 320da Individual
Met dopsleutel 17 en een kruisschroevendraaier kom je al een heel eind
Draai de 4 bouten van de stoel los, kante de stoel naar achter. Monteer de "slede" aan de onderkant van de stoel dmv 3 schroefjes. Kantel de stoel terug, en bout deze weer opnieuw vast. Schuif de verbandtrommel in de slede.. klaar
Benodigdheden: verbandtrommel (met inhoud), slede met 3 schroefjes.
En € 65 euro is best veel voor iets wat je ook makkelijk in je kofferbak zou kunnen laten, kun je wellicht nog meer meenemen ook nog
Draai de 4 bouten van de stoel los, kante de stoel naar achter. Monteer de "slede" aan de onderkant van de stoel dmv 3 schroefjes. Kantel de stoel terug, en bout deze weer opnieuw vast. Schuif de verbandtrommel in de slede.. klaar
Benodigdheden: verbandtrommel (met inhoud), slede met 3 schroefjes.
En € 65 euro is best veel voor iets wat je ook makkelijk in je kofferbak zou kunnen laten, kun je wellicht nog meer meenemen ook nog

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Tsja, als OEM freak moest ik hem gewoon onder mijn rechter voorstoel 
BMW e91 LCI 320da Individual