DJLeonardo schreef:Zit er ook al heel lang over na te denken.
Ik heb de knoop eindelijk maar doorgehakt. Ik wilde absoluut geen "tuning" uitstraling hebben maar ik ben wel voorstander van goede zichtbaarheid overdag. Ik heb nu al 2 keer m'n xenon pitjes vernieuwd omdat ik ze altijd aan heb (en blijkbaar imitatie pitjes heb gekregen die snel minder worden)
Dus heb besloten om toch maar met AE's te gaan rijden overdag en de xenon alleen bij schemering en nacht aan te doen. Moet nog even kijken hoe ik dan de achterlichten aankrijg zonder de knop in stadslichtstand te moeten hebben want dan laat de auto de lichten branden als je het contact uitzet (en bij dimlichtstand niet, maar dan zijn m'n xenon natuurlijk weer aan) en ik ben echt zo iemand die altijd vergeet m'n lichten uit te doen.
Dus, heb voor de 4300K versie gekozen.
Nu de vraag: ik kan na lang zoeken bijna geen goede plaatjes vinden waarbij je goed kan zien wat het verschil is tussen de diverse kleur temperaturen icm met xenon.
Wellicht is het een eigen topic waard.
Kunen mensen met xenon en Umnitza V2 wellict foto's posten va hun licht beeld met:
-alleen AE's
-met AE's en xenon
Dus misschien kan Griff zijnlichten nog eens posten met 4300K xenon en 300K AE als ik het goed heb?
En CTD met 4300k Xenon en 4300K AE (toch?)
En dan Pirelly met beide 6000K
Ik zou eigenlijk wel een overzichtje willen zien met alle varianten