wit(ter) grootlicht

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
wammes

wit(ter) grootlicht

Bericht door wammes » 18 okt 2010, 19:37

Ik heb recent Xenon in mijn auto laten zetten en bevalt me supers.

Groot licht gebruik ik nauwelijks, vind het ook geen gezicht nu, heb nu zo'n wit licht dat het groot licht zo geel lijk, vind het maar niks. Wat voor opties heb ik om hier ook wit licht in te krijgen. Wil er niet nog een Xenon setje in, vind dat wat nutteloos. maar wat voor andere lampen zouden ervoor hier in kunnen.

Nu kwam ik na wat googlen wel deze site tegen, http://www.jmf-gadget.com/
Weet niet of deze site bekend is hier, hier hebben ze onder andere verschillende lampen en dergelijk, weet alleen zo niet wat ik nodig heb.

Wil dan meteen misschien kijken voor mijn mistlichten. Kan iemand mij wat tips hiervoor geven?
verwacht ook niet dat mijn groot licht net zo wit zal worden als mijn Xenon, maar moet wel beter kunnen denk ik.

SantraxNL

Re: wit(ter) grootlicht

Bericht door SantraxNL » 19 okt 2010, 11:59

Voor je mistlampen kan je HB4 LED gebruiken. Voor grootlicht weet ik niet of dat praktisch is. Let wel op dat er meerdere LEDs aanwezig zijn, dan krijg je geen storing op je BC.
...Float Like a Cadillac, Sting Like a Beemer...

wammes

Re: wit(ter) grootlicht

Bericht door wammes » 19 okt 2010, 14:07

Ik heb ook gewone standaard H7 pitten gevonden van Philips, welke aangeven Xenon look te zijn, kent iemand deze. en hoop niet dat deze te blauw gaan zijn. wil wit licht niet te blauw.

hier een link naar de verschillende pitten welke zouden passen.
http://www.mijnautoonderdelen.nl/zoeken ... tcode=1505

Hier staan ook lampen tussen waarvan ze zeggen 80% meer lichtopbrengst, of ik dit moet geloven vraag ik me ook af.
Mijn voorkeur gaat uit naar die BlueVision lampen van Philips. maar weet niet zo goed wat dit voor licht geeft, kan er zo niet echt duidelijke foto's van vinden van het lichtbeeld.

mensen met ervaring?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”