Boordmonitor E46
Boordmonitor E46
Hallo,
Ik heb een bmw 323ci uit 2000. Daar zit helaas nog geen grootscherm boordcomputer in. Nu kan ik via via aan een grootscherm boordcomputer komen. Weten jullie of ik dit zomaar 1 op 1 kan ombouwen? Indien dit niet mogelijk is, wat moet er dan allemaal aangepast worden?
Thx Debleijs
Ik heb een bmw 323ci uit 2000. Daar zit helaas nog geen grootscherm boordcomputer in. Nu kan ik via via aan een grootscherm boordcomputer komen. Weten jullie of ik dit zomaar 1 op 1 kan ombouwen? Indien dit niet mogelijk is, wat moet er dan allemaal aangepast worden?
Thx Debleijs
BMW 323CI E46 cabrio rijder
Re: Boordmonitor E46
Bedankt.
Op dit moment heb ik een standaard bmw radio/cd speler. Door de andere forums te lezen kwam ik er achter dat je een aantal versterkers etc nodig heb. Ik kan wel een chinees systeem kopen, maar origineel blijft toch naar mijn oordeel beter. Ik ga maar eens nadenken wat ik wil ;-)
Op dit moment heb ik een standaard bmw radio/cd speler. Door de andere forums te lezen kwam ik er achter dat je een aantal versterkers etc nodig heb. Ik kan wel een chinees systeem kopen, maar origineel blijft toch naar mijn oordeel beter. Ik ga maar eens nadenken wat ik wil ;-)
BMW 323CI E46 cabrio rijder
Als je via via aan het scherm kunt komen (16:9) dan heb je nog de volgende onderdelen nodig:
-Navigatiecomputer (liefst een MKIV)
-GPS Antenne
-Radiomodule
-Na-inbouw kabelboom
-Beugel om het airco paneel naar beneden te verplaatsen
-Beugel om de Navigatiecomputer en Radiomodule in te plaatsen (alleen nodig indien je geen CD wisselaar hebt)
-Wat kleine montagespullen
-Navigatiecomputer (liefst een MKIV)
-GPS Antenne
-Radiomodule
-Na-inbouw kabelboom
-Beugel om het airco paneel naar beneden te verplaatsen
-Beugel om de Navigatiecomputer en Radiomodule in te plaatsen (alleen nodig indien je geen CD wisselaar hebt)
-Wat kleine montagespullen
-
Griffendahl
Als je deze nodig hebt, heb je ook nog een nieuw deel van je kofferbakbekleding nodig. Die beugel en bekleding zijn overigens ook aanwezig als je alleen CD-wisselaarvoorbereiding hebtmantisnl schreef:-Beugel om de Navigatiecomputer en Radiomodule in te plaatsen (alleen nodig indien je geen CD wisselaar hebt)
Wat je verder nog nodig hebt is een paar uurtjes tijd
Zeg maar gerust een dag Griff
Ik ben er zelf zo`n 9 uur mee bezig geweest 
-
Griffendahl
Bertus had hem er bij mij in een ochtendje in, maar die heeft het ook een paar keer eerder gedaan 
Ik doe het in een 4 uurtjes, maar reken zeker een dag voor de gehele inbouw, zeker als het de eerste keer is 
www. M3 register .nl