BMW E46 Sedan PFL...Velgen + Eibach = :D P.5 pics
Re: BMW E46 Sedan PFL...Nieuwe velgen! 18" 8,5J M5 :D
ja zeker, ik hoop dat ie dan wel laag genoeg komt trouwens....
Hij staat er nu al zeer mooi bij, maar echt, zo'n (subtiele) verlaging verricht wonderen
Heb zelf ook sinds kort de Eibach pro, en ben zeer tevreden over de hoogte
En ik heb eigenlijk ook nog nooit verhalen gehoord of gelezen van iemand die er ontevreden over is dussss
Ben benieuwd naar de foto's 5 augustus (h)

Heb zelf ook sinds kort de Eibach pro, en ben zeer tevreden over de hoogte

En ik heb eigenlijk ook nog nooit verhalen gehoord of gelezen van iemand die er ontevreden over is dussss

Ben benieuwd naar de foto's 5 augustus (h)
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Eindelijk was het gister zo ver!!
Heb de bmw 5 augustus heen gebracht, hij had nog wat klusjes tussendoor maar gister was die eindelijk omlaag!!
Ben er direct wezen kijken en wooowww wat een verschil! Maakt de auto echt af, blij dat jullie er een beetje op aandringden! (is dat wel nederlands?haha..)
Vandaag krijgt ie nog even een APK erop en dan haal ik hem op!
Zal foto's maken en zsm posten uiteraard
Heb de bmw 5 augustus heen gebracht, hij had nog wat klusjes tussendoor maar gister was die eindelijk omlaag!!
Ben er direct wezen kijken en wooowww wat een verschil! Maakt de auto echt af, blij dat jullie er een beetje op aandringden! (is dat wel nederlands?haha..)
Vandaag krijgt ie nog even een APK erop en dan haal ik hem op!
Zal foto's maken en zsm posten uiteraard

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Volgens mij is het aandrongen... maar goed ben ook geen taalvirtuoos
Overigens wordt het nog mooier, de auto zal nog 0,5-1cm nazakken

Overigens wordt het nog mooier, de auto zal nog 0,5-1cm nazakken

Re: BMW E46 Sedan PFL...Velgen + Eibach = :D P.5 pics
Het is dat ik een vrouw ben, anders liep ik nou de hele dag rond met een ..........
Wat een dikke bmw is het geworden door die verlaging!!!! Ben echt heeeel erg blij!
Ik heb net even snel een paar foto's gemaakt met mijn telefoon, binnenkort komt er even een fotoshootje zodat ie er echt mooi op staat.
De velgen heb ik nog even voorzien van de carbon zwart/wit logo's, die zitten nu overal. vind het wel een leuk detail...
Kijk, en oordeel zelf

Wat een dikke bmw is het geworden door die verlaging!!!! Ben echt heeeel erg blij!
Ik heb net even snel een paar foto's gemaakt met mijn telefoon, binnenkort komt er even een fotoshootje zodat ie er echt mooi op staat.
De velgen heb ik nog even voorzien van de carbon zwart/wit logo's, die zitten nu overal. vind het wel een leuk detail...
Kijk, en oordeel zelf

zekerrr beter!
hou je je wederhelft ook op de hoogte van al dit moois? of wordt het een leuke verassing?
je hebt 'm iig erg goed aangepakt

hou je je wederhelft ook op de hoogte van al dit moois? of wordt het een leuke verassing?

je hebt 'm iig erg goed aangepakt

- Spoiler: Laat zien
- Edit:
- vraag me alleen af of het niet mooier is om er chrome niertjes in te planten, tis wel erg zwart zo (al heeft dat ergens ook wel weer wat natuurlijk
)

+1, vind dat persoonlijk mooier staan wanneer je raamlijsten ook "zilver" zijn.Robbel schreef:Edit:
vraag me alleen af of het niet mooier is om er chrome niertjes in te planten, tis wel erg zwart zo (al heeft dat ergens ook wel weer wat natuurlijk )
Maar verder......

dusss.......
raamlijsten ook zwart maken
chroom is
raamlijsten ook zwart maken

chroom is

Dat ziet er goed uit zeg! Heb je verder nog plannen met de Bimmer?
Ziet er goed uit! Stuk beter zo 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Staat er mooi bij.
Vind alleen carbon logo's een belediging naar BMW... maar da's mijn mening.
Vind alleen carbon logo's een belediging naar BMW... maar da's mijn mening.
@ darudevampire: dank je, vind ik ook!
@ robbel: Hij weet wel dat de BMW verlaagd is en een andere set velgen, maar heb nog helemaal geen foto's gestuurd! Hij komt morgen thuis, dus wordt idd hopelijk een leuke verassing!!
en over de niertjes, daar twijfel ik zelf ook nog wel over...maar vind het even wat anders, daarom laat ik het eerst zitten. Maar de baas zal uiteindelijk beslissen
@ ajede: en over de raamlijsten, ik heb er lang over nagedacht maar vind dat chroom wel mooi staan in combinatie met de velgen!
@ fabian79: haha...chroom is wel chique, ik denk dat het anders er te 'gepimpt' uit gaan zien allemaal..
@ mac: nee, verder geen plannen. er is nu al genoeg aan gebeurd!
@ mantisnl: dank je, vind ik zelf ook
@ bjornc: dat vind mijn vader ook, niet beledigend bedoeld, maar mag ik vragen wat je leeftijd is? Denk dat de meeste mensen van de 'oude garde' dat niks vinden
@ robbel: Hij weet wel dat de BMW verlaagd is en een andere set velgen, maar heb nog helemaal geen foto's gestuurd! Hij komt morgen thuis, dus wordt idd hopelijk een leuke verassing!!
en over de niertjes, daar twijfel ik zelf ook nog wel over...maar vind het even wat anders, daarom laat ik het eerst zitten. Maar de baas zal uiteindelijk beslissen

@ ajede: en over de raamlijsten, ik heb er lang over nagedacht maar vind dat chroom wel mooi staan in combinatie met de velgen!
@ fabian79: haha...chroom is wel chique, ik denk dat het anders er te 'gepimpt' uit gaan zien allemaal..
@ mac: nee, verder geen plannen. er is nu al genoeg aan gebeurd!
@ mantisnl: dank je, vind ik zelf ook

@ bjornc: dat vind mijn vader ook, niet beledigend bedoeld, maar mag ik vragen wat je leeftijd is? Denk dat de meeste mensen van de 'oude garde' dat niks vinden

Ik ben het overigens met Bjornc eens hoor
Logo's 'moet' je gewoon afblijven, dus niet verwijderen of wijzigen
Oh ja, ik ben 'pas' 28
Anyway, die auto heeft een paar hele grote stappen voorwaarts gemaakt, ziet er echt al stukken beter uit. Die nieren zou ik ook gewoon met chromen randje en zwart binnenwerk doen. Vind ik persoonlijk de mooiste optie, door het contrast van het chroom met zwart maakt het een BMW heel herkenbaar als BMW doordat de nieren heel duidelijk opvallen, met het zwarte binnenwerk zorg je dat het niet 'too much' bling wordt.

Anyway, die auto heeft een paar hele grote stappen voorwaarts gemaakt, ziet er echt al stukken beter uit. Die nieren zou ik ook gewoon met chromen randje en zwart binnenwerk doen. Vind ik persoonlijk de mooiste optie, door het contrast van het chroom met zwart maakt het een BMW heel herkenbaar als BMW doordat de nieren heel duidelijk opvallen, met het zwarte binnenwerk zorg je dat het niet 'too much' bling wordt.
Carbonlogo = not done (h)
- Spoiler: Laat zien