Dan ga je zoeken op internet, en kom je eigenlijk tot de conclusie dat een 320i touring in de aanschaf duurder is dan bv een 520i sedan (lang leven vraag en aanbod). Terug naar de vrouw met een nieuw strijdplan...na lang zeiken stemt ze dan eindelijk in om maar van het gezeik af te zijn en kan ik gericht gaan zoeken. Tuurlijk wat auto's bekeken en mezelf kwaad laten maken wanneer handelaren een (belachelijk) bod doen op mijn touring diesel. Nieuw plan, touring op marktplaats en zien er zoveel mogelijk voor te krijgen al zal dat niet meevallen tussen de honderden andere 320d touring's die op marktplaats staan, en na verkoop rustig verder zoeken naar een geschikte vervanger. Weinig tot geen reacties tot er een vent belde die zo'n auto zocht, gelijk wou komen met contant geld en zei dat mijn auto eruit sprong door de vele opties. Twee uur later stonden op het postkantoor over te schrijven en had ik plots geen Bmw meer ;(
Omdat je toch een man bent en dus kind komt er van dat "rustig kijken naar iets anders" niets van en wordt er druk gezocht op internet. Een week later stond ze er, een 520i e39 sedan met een fijne 2,2 liter, 170PK motor uit 2002 en goed nieuws, de kinderwagen past in de kofferbak