De compact van Marc E
Re: De compact van Marc E
Ik vind je Brocks echt stukken mooier bij je auto passen 

E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
19" op een compact? :?
Ben het wel met Griff eens wb de andere velgen trouwens
Ben het wel met Griff eens wb de andere velgen trouwens

komen voor en achter nog dikke spoorverbreders op. Kijk dan even hoe het staat, ben blij met de glimmende rand, is weer wat anders dan de brocks. Denk dat ik die laat polijsten dat ze ook flink blinken. 

- markkamphorst
Hee! ik heb je gemist zondag op Full Speed. Wij stonden tegenover jullie op het gras! 3 astra's waarvan 1 astra g irmscher en 2 OPC. 1 Astra G andere astra H. En 2 clio's en een peugeot 306 en Civic Type R. Jammer dat ik je gemist heb, man! Hennep ben ik wel tegengekomen... Mijn auto hoort niet op full speed thuis
(wieldoppen zitten er nog zelfs op)
Mooie kar man!!

Mooie kar man!!

Nieuwe foto's:
misschien de maandag ook naar DAF in Assen.

Gr. Marc
misschien de maandag ook naar DAF in Assen.

Gr. Marc
Staat heel goed, blijft een fantastisch mooie wagen!
Zeer nette wagen, ben normaal niet zo fan van compact maar deze ziet er erg netjes uit !
- markkamphorst
Wat heb je voor chrome in je interieur? is dat zon autostyle chromeventilatieroostersetje? Daar wil ik foto's van zien! 

jaar geleden in Essen gekocht, is van Jom. Dacht in het begin dat het niks zou zijn maar ik vind het super staan, heb ook chrome tellerringen. GR. Marc

denk ik niet dat er veel mensen die het iets vinden maar ikzelf vind het geweldig eruitzien

Hmmm, ja, het staat idd wel stoer. Mij net een stapje te ver, maar lelijk is het nog niet. 

misschien zijn de Brocks vanavond verkocht ;(