Umnitza.. waar te koop???

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Vesunis

Re: Umnitza.. waar te koop???

Bericht door Vesunis » 06 apr 2010, 11:05

PIR3lly schreef:Ik heb ze gewoon direct uit de US gehaald. Scheelde een paar tientjes.
Invoer kosten heb ik niet hoeven betalen.

Mijn vorige chromiums heb ik hier vandaan:
http://www.hyperlight.nl/
Hmm.. ik heb ze nu dus hier besteld.. netjes geld over gemaakt, netjes een bevestiging dat ze verzonden zouden zijn..

maar na een week nog steeds niets! :(

Begin me een beetje zorgen te maken, gezien ik die 150balle al betaalt heb |(
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 06 apr 2010, 11:20

Even een Track&Trace nummer opvragen ??

Vesunis

Bericht door Vesunis » 06 apr 2010, 11:27

al gedaan.. maar ineens geen reactie meer:S
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK

Dnl

Bericht door Dnl » 06 apr 2010, 12:18

Hun kun je zeker wel vertrouwen. Kan zijn dat door zijn vaste baan, dat er iets tussen is gekomen?

Vesunis

Bericht door Vesunis » 06 apr 2010, 12:23

Dat is goed om te horen Daniel.. Het zal wel afwachten zijn denk ik dan.. :)
Geduld is een schone zaak zeggen ze dan :!

MindWarp

Bericht door MindWarp » 07 apr 2010, 23:20

Wow :? Ik ga dit draadje maar even volgen aangezien ik nu net Hyperlight uitgekozen had om ook de Orions V2 te gaan bestellen ... maar even een afwachtende houding aannemen denk ik ...

Betalen, wachten en niets meer horen van de afzender is altijd een beetje vervelend aangezien je de bestelling zo snel mogelijk hebben wilt.
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

Justme
Contacteer:

Bericht door Justme » 01 mei 2010, 08:58

En zijn ze al geleverd ?

ik heb de mijne direkt bij umnitza besteld in de USA en ze werden netjes na 3 weken bij de deur afgeleverd 8)
320I E46 Sedan '99.
Afbeelding

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban

RayAmsterdam

Bericht door RayAmsterdam » 01 jun 2010, 08:51

:stupid: Ik had ze ook zo in huis.

Ik heb de bijgeleverde kabelbundel niet gebruikt en ze rechstreeks op de stekkers van de stadslichten aangesloten. Brandt prima en geeft geen storingen op de bc.
Nadeel is dat wanneer je ze niet aanzet, de ringen iedere minuut een keer opflitsen door de zelftest van de bc. Ik ga dat oplossen door de stadslichten in de lichtschakelaar, met behulp van wat diodes, aan + na contact aan te sluiten. De ringen werken dan als daglichtlampen en functioneren dan evengoed nog als parkeerlichten (al gebruik je dat bijna nooit).

jeffrey118

Bericht door jeffrey118 » 15 jun 2010, 20:04

Mensen ik snap even iets niet!

Is het nou zo dat de Umnitza Orion V2 alleen die ringen zijn, of is het gewoon een compleet set angel eyes?
Ik heb zelf een sedan uit '98 met de gewone standaard lampen erin. Moet ik dan eerst de predator Chromium bestellen icm met de Orion V2 of zijn het beide gewoon complete setjes!

Dan nog een vraag hoe zit het met keuren van je auto......moeten ze er dan uitgehaald worden of is dit geen probleem.
En dat knipperen om de minuut is dat nog te verhelpen?

Gr. Jeffrey

MindWarp

Bericht door MindWarp » 16 jun 2010, 00:02

Vraag 1:

Een compleet set bestaande uit 4 ringen en een kabelboom die je naar eigen keuze kan gebruiken of niet. Je hoeft dus niet de Chromium erbij te bestellen aangezien dat ook een set op zich is echter deze is geen LED maar CCFL. Het zijn beide dus op zich staande complete sets.

Predator Orion V2
Afbeelding

Vraag 2:

Als je ze plaatst ter vervanging van het stadslicht is er voor de APK geen probleem. De bestaande stadslichtjes mogen echter niet zichtbaar mee branden ( zie hieronder )

Vraag 3:

In een ander topic zijn we zo'n beetje tot de conclusie gekomen dat geen E46 hetzelfde is voor wat de foutmeldingen betreft. Sluit je de ringen aan direct op de bekabeling van de stadslichten dan bestaat de kans dat je op je dash een melding krijgt "Lamp kapot" echter dit hoeft niet. Sluit je de ringen parallel aan zodat de stadslichten mee blijven branden moet je deze dus ergens onder de motorkap vast maken zodat ze niet zichtbaar zijn ( APK ). Hiermee voorkom je de eventuele foutmelding en het lijkt te helpen tegen de "knipper" BC check.

Sluit je de ringen aan met behulp van de meegeleverde kabelboom moet je toch de stadslichten uit de koplampen weg halen en onder de motorkap weg werken. Ook weer voor de APK en/of eventuele foutmelding als je alleen de bolletjes zou verwijderen.

Nu maar weer ...

:on:

Umnitza.. waar te koop???
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

jeffrey118

Bericht door jeffrey118 » 16 jun 2010, 14:27

Bedankt voor je reply!

Maar moet toch nog even 1 vraag stellen om het hopelijk helemaal duidelijk te krijgen anders maak ik wel even een apart topic, maar goed het volgende, Angel Eyes zijn dus als ik het goed begrijp alleen de ringen! Ik heb er standaard koplampen inzitten maar ik zie bijv. in het showroom topic dat vele mensen die, aangeven dat ze AE hebben, dat die lampen mooi rond zijn etc en dan snap ik die ringen wel alleen in mijn geval dus niet aangezien ik standaard lampen heb (model 98 sedan).

Ik dacht dus dat ik eerst nieuwe units moet kopen (die mooie ronde lampen) en dan die ringen erom gooien maar kennelijk mis ik hier dus iets :D

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 16 jun 2010, 16:25

idd want je kunt gewoon in je halogeenbehuizing AE's monteren, die ronde lampen die jij bedoelt zijn xenonlenzen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

MindWarp

Bericht door MindWarp » 16 jun 2010, 23:42

+1 En om nog even het verschil te laten zien ... een plaatje erbij.

Angel Eyes met Halogeen
Afbeelding

Angel Eyes met Xenon
Afbeelding

Het aansluiten en plaatsen van de AE's verschilt tussen beide koplamp systemen niets van elkaar.
Afbeelding

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 17 jun 2010, 08:43

Het inbouwen wel, is makkelijker met halogeen, omdat je dan geen koplampsproeiers in de weg hebt zitten...

jeffrey118

Bericht door jeffrey118 » 17 jun 2010, 19:23

kijk helemaal duidelijk bedankt jongens!

Dan hou ik het denk ik toch gewoon lekker bij halogeen en ga ik ook voor de predator V2.

Xenon is mij toch iets te prijzig, of ik moet ergens een mooi tweede hands setje vinden!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”