boordcomputer BC werkt niet help
boordcomputer BC werkt niet help
Hallo allemaal , ben voor het eerste op deze forum en heb echt hulp nodig..
Mijn nam is Roman , heb een bmw e46 320d bj 2001 auto heeft echter een probleem met bc knop hij doet nieks meer . en het geburte na reparatie van blok. alles werkt maar bc niet snaap niet kan iemand mij helpen . of moet ik hem laten programereen. aub alle infos graag. mijn mail is roman_aper@hotmail.com
bedankt
Mijn nam is Roman , heb een bmw e46 320d bj 2001 auto heeft echter een probleem met bc knop hij doet nieks meer . en het geburte na reparatie van blok. alles werkt maar bc niet snaap niet kan iemand mij helpen . of moet ik hem laten programereen. aub alle infos graag. mijn mail is roman_aper@hotmail.com
bedankt
Re: boordcomputer BC werkt niet help
Dag Armando,
Heb je de accupolen er al afgehaald voor 5 minuten?Meestal zal de BC dan gewoon gereset worden en zou die het weer moeten doen.
Als dat niet werkt zou ik alles uitelkaar halen. Mocht je niet weten hoe dat moet dan is er al een topic over en anders wil ik het nog wel even uitleggen.
Heb je de accupolen er al afgehaald voor 5 minuten?Meestal zal de BC dan gewoon gereset worden en zou die het weer moeten doen.
Als dat niet werkt zou ik alles uitelkaar halen. Mocht je niet weten hoe dat moet dan is er al een topic over en anders wil ik het nog wel even uitleggen.
Hallo .
k zou heel graag wille wetten hoek dat moet doen om alles eruithalen help mij aub .
Grt Roman
k zou heel graag wille wetten hoek dat moet doen om alles eruithalen help mij aub .
Grt Roman
Dag Armando,
Ik neem aan dat je de accupolen er al af hebt gehaald?Zo niet eerst dit doen en daarna pas helemaal uitelkaar halen.
Voor het uitelkaar halen begin je met het helemaal omlaag doen van je stuur, dan zie je bij het glaasje van je bc bovenin 2 schroefjes die moeten eruit..dan kan je de hele bende naarvoren halen.. Dan zie je dat die vast zit met 2 stekkerbomen deze moet je eraf klikken en dan de overige schroefjes eruit schroeven en dan kan je alles uit elkaar halen.
Succes ermee!
Ik neem aan dat je de accupolen er al af hebt gehaald?Zo niet eerst dit doen en daarna pas helemaal uitelkaar halen.
Voor het uitelkaar halen begin je met het helemaal omlaag doen van je stuur, dan zie je bij het glaasje van je bc bovenin 2 schroefjes die moeten eruit..dan kan je de hele bende naarvoren halen.. Dan zie je dat die vast zit met 2 stekkerbomen deze moet je eraf klikken en dan de overige schroefjes eruit schroeven en dan kan je alles uit elkaar halen.
Succes ermee!
oke heb ik al alles los wat moet ik er daarna doen steker zijn los en scroefen ok wat moet verder geboeren dan
Dan kan je hem helemaal eruithalen en zijn er volgens mij nog 4 schroeven die eruit moeten aan de achterkant van je tellers..dan kan je hem helemaal uitelkaar schuiven..
oke ,,
wat zijn mijn volgende satapen
wat zijn mijn volgende satapen
HOOOO wacht ff ik was even vergeten dat je problemen had met je BC:P als je de stekkers los hebt gekoppeld de stekkers even goed bekijken,, want als je ze er weer in doet en contact erop zet zou die zich moeten resetten
heb ik ook gedaan maar wil niet werken
ik snap dat niet hoe dat kan daarvoor heeft wel gedaan.
ik snap dat niet hoe dat kan daarvoor heeft wel gedaan.
hmmm ik weet niet zeker of er zekeringen op zitten, maar heb je die al gehad?
heb ik al gedaan maar geen resultaat
Dan zal je toch even naar de dealer moeten, maar ook die denken dan maar een hele nieuwe erin..voor de rest werkt alles wel op je tellers?