Lekker gepoetst
Re: Lekker gepoetst
Prachtige wagen, minimaal verlagen zou hem idd goed staan.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Daniël schreef:Mooie Cabrio!
Andere interieurlijsten zullen hem zeker goed doen! Via MP zijn er zat sets te vinden!
Nog modificatie plannen mee?
Nou ik heb de auto alweer 3,5 jaar, incl de
Zou wel een kompleet m pakket willen, maar hij is nutuurlijk wel van 2002, is dat het nog waard?!
Hij heeft ondanks zn leeftijd toch maar 91.500 km gelopen, dus ja , ik twijfel er nog een beetje aan om grote plannen uit te voeren.
Ik kijk inderdaad nogsteeds rond en als het er van komt, zijn jullie de 1e die het horen!
Ja op de WC wel jaCliff schreef:Kleien is zo gebeurd....
Nee ff zonder gein, ik vind het geheel wel een hoop werk, van wassen t/m kleien en in de wax zetten.
Moet wel achter elkaar gedaan worden!
-
Cliff
Nou ik heb in een kwartier een hele auto gekleid... moet wel erbij vermelden dat ik al sinds m'n 11e levensjaar als bijbaantje auto's doe poetsen... van top tot teen..
@ Cliff: Als jij al vanaf je 11de auto's poetst dan zul je de nodige ervaring wel hebben. In dat geval mag je die van mij ook wel een keer komen doen 
Lexus RX450h President Line
Kleien valt op zich wel mee qua werk. 15 min. En je hebt een hele auto gedaan. Die turtle (nano) is echt een prulwax. Gebruik maar eens een Meguiars NXT wax of van PBW. Gegarandeerd een wereld van verschil in glans, bescherming en verwerking.330 CI schreef:Eerst een wasbox gebruikt en daarna goed droog gemaakt.Hennep schreef:Ziet er goed uit, wat heb je allemaal gebruikt.
Velgenreiniger van de shell ( 2 componenten), had nog wax liggen van mer, maar mn maatje Silver Titan had een wax gekocht van turtle ( nano ) en moet zeggen dat deze lekker in en uitpoetste!
Volgende echte poetsbeurt, denk ik wel dat ik een pakketje Meguiars gaat halen incl de klei!
Dat kleien is erg veel werk, maar het resultaat mag er uiteindelijk wezen.
-
Cliff
@Leen; haha....denk dat de afstand die ik moet rijden er niet echt tegen op weegt
@Hennep: ik gebruik altijd Mothers... ook zeer goed spul. Vind dat beter dan Meguiars, heb ik ook jaren gebruikt. Wat je zegt...turtle, valma, etc. is allemaal zooi.
@Hennep: ik gebruik altijd Mothers... ook zeer goed spul. Vind dat beter dan Meguiars, heb ik ook jaren gebruikt. Wat je zegt...turtle, valma, etc. is allemaal zooi.
@ Cliff: was het proberen waard ;D en ik ga mezelf ook maar eens wat meer verdiepen in mequiars spulletjes.
Lexus RX450h President Line