Update:
Toen ik de auto kocht waren er een aantal puntjes bij de keuring boven gekomen welke gerepareerd moesten worden. En aangezien een neef van een goeie maat van me monteur is bij de BMW dealer kon ik dit goedkoop laten doen. Zaterdag twee weken geleden ben ik met mijn overal en de auto naar de BMW dealer geweest. De volgende dingen zijn vervangen: Draagarm linksvoor, draagarmrubbers LV en RV, remleidingen achter, pakking oliefilterhuis, "inspectie II", bougies, luchtfilter, microfilter, oliefilter, olie ververst, kvs ververst, remvloeistof ververst en het kvs mondje achterin. Ook hebben we een softwareupdate gedaan en mijn sleutelvoorkeuren nagelopen

Dit alles ging een stuk sneller dan gepland aangezien ik zelf ook handig ben en technisch ben aangelegd. We begonnen rond 10u en waren 16u gereed met de werkzaamheden.
Sinds afgelopen zaterdag ben ik het bezit van een setje 19" velgen. Het gaat om de imitatie versie van de M3 CSL velgen. Maar wel van Italiaanse kwaliteit

Het velgen setje heb ik nieuw kunnen kopen voor 450eu. Ze zijn alle vier 8.5J breed en hebben een ET waarde van 40.
Vanmiddag ga ik langs onze lokale bandenwinkel om een prijsje te laten maken voor 4x Goodyear Eagle F1 255/30/19, balanceren, monteren en daarna de auto laten uitlijnen.
Omdat ik niet tevreden was over de xenon verlichting, besloot ik deze terug te brengen naar de winkel. Helaas kreeg ik hier een tegoedbon voor. Dus was ik genoodzaakt om iets anders te bestellen/kopen voor die 200eu. Na wat brainstormen en rondzoeken heb ik besloten om een Sparco veerpootbrug te bestellen. Deze zal begin maart binnenkomen
Foto's volgen