Ik bedoel: Ik zou graag van die Sonniboys willen, die passen zo mooi bij mijn OEM schermpjes :>
Zonwering
-
Mac
Re: Zonwering
uhm...
Ik bedoel: Ik zou graag van die Sonniboys willen, die passen zo mooi bij mijn OEM schermpjes :>
Die "duitse" Sonniboys bestaan uit 3 schermen inderdaad.
Die set van Sonniboy.nl bestaat uit 6 schermen, achterruit 2 delig?? Maar de portieren zijn ook 2-delig, dan kom ik op 8??? :?
Die set van Sonniboy.nl bestaat uit 6 schermen, achterruit 2 delig?? Maar de portieren zijn ook 2-delig, dan kom ik op 8??? :?
sonniboy.nl schreef:BMW 3 serie Touring 98 - 05 PrivacyShades 6 schermen BMW-3SER-E-A € 179,00 Bestel
Wordt wel ergens in de avond vrees ik..... Tot 6en werken, dan 1/2 uur rijden naar Vleuten, en dan nog weer 100km naar huis..... Dan eten, en dan een keer weer online..... x|
Mijn privacyshades setje is 8 stuks in een handig opbergzakje. Voor de maten? de tegels zijn 45x45cm

en hier heb ik ze vandaan: http://www.showandshine.nl/Webwinkel-Pr ... uring.html
Zelfde prijs als sonniboy.nl (sonniboy.nl heeft ze ook verzonden naar mij) maar bij showandshine kun je lekker makkelijk via iDeal betalen. Bij sonniboy.nl niet.

en hier heb ik ze vandaan: http://www.showandshine.nl/Webwinkel-Pr ... uring.html
Zelfde prijs als sonniboy.nl (sonniboy.nl heeft ze ook verzonden naar mij) maar bij showandshine kun je lekker makkelijk via iDeal betalen. Bij sonniboy.nl niet.
Laatst gewijzigd door doezel op 18 jun 2009, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Dezelfde als German80 dus, 2 delen voor de achterruit en 2 voor elk portier en met lusjes eraan om ze makkelijk te verwijderen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Komt me bekend voor......
6-delig is dus eigenlijk 8-delig... de 2 portierschermen tellen ze als 1...... :?
Maar goed, wat doet het er toe.... Heb ze dus nu ook!! ;D
6-delig is dus eigenlijk 8-delig... de 2 portierschermen tellen ze als 1...... :?
Maar goed, wat doet het er toe.... Heb ze dus nu ook!! ;D
Sonniboys voor een 2-deurs E46 zijn dus voor een Coupé. Ze passen niet op mijn Compact.
Met een beetje pech ben ik straks € 10 verzendkkosten en € 6,75 voor het terugsturen kwijt (|
Met een beetje pech ben ik straks € 10 verzendkkosten en € 6,75 voor het terugsturen kwijt (|
- largeproject
- Contacteer:
Je weet wat ik gezegd heb op mmf.

largeproject schreef:Je weet wat ik gezegd heb op mmf.![]()
O ja x|_DV_ schreef: Compact is ook een 3 deurs he
ik heb in me sedan een oem achter raam zonwering, en de achter zijramen heb ik 1 delig zonwering links en 1 rechts, welk merk weet ik niet, maar ze zijn nagenoeg gelijk
Weet iemand toevallig een set waarbij de ramen in de achterportieren met 2 delen worden bedekt maar waarbij de achterruit uit één deel bestaat?
Zeg maar een combinatie van Sonniboy/privacyshades en Windesa?
Best of both worlds!
Want ik vind de tweedelige achterportier bedekking een stuk netter dan één grote, en vice versa met de achterruit, daar is één afdekking weer mooier!
Zeg maar een combinatie van Sonniboy/privacyshades en Windesa?
Best of both worlds!
Want ik vind de tweedelige achterportier bedekking een stuk netter dan één grote, en vice versa met de achterruit, daar is één afdekking weer mooier!