m stuur glimt
m stuur glimt
hallo,
het leer van mijn m stuur is door het gebruik gaan glimmen,als een stuur nieuw is is het leer mat.
weet iemand hoe ik het stuur weer in nieuwstaat krijg?
gr hans
het leer van mijn m stuur is door het gebruik gaan glimmen,als een stuur nieuw is is het leer mat.
weet iemand hoe ik het stuur weer in nieuwstaat krijg?
gr hans
- DJLeonardo
Re: m stuur glimt
Je kunt het leer opfrissen met iets als colourlock maar dat blijft altijd iets glimmen.
Het beste is helemaal opnieuwe verven met echte leerverf. Dat klinkt als veel werk maar voor een stuur is dat niet zo ingewikkeld.
de leerlooier kan je verder helpen.
Het beste is helemaal opnieuwe verven met echte leerverf. Dat klinkt als veel werk maar voor een stuur is dat niet zo ingewikkeld.
de leerlooier kan je verder helpen.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ik zou gewoon het stuur niet meer gebruiken 
- DJLeonardo
taalbegruik aangepast.
Laatst gewijzigd door DJLeonardo op 19 aug 2009, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mac
Goh, ik dacht even dat je het over jezelf had :zDJLeonardo schreef:Naast dit geweldig advies kan je dan misschien nog wat meer vertellen puttend uit jouw onuitputtelijke bron van vakkennis en ervaring.
Zullen we nu dan weer aardig zijn voor elkaar en on-topic gaan? dank u.
-
kees roeleveld
Het stuur gewoon met zachte zeep en daarna met water schoonmaken, gebruik hier voor een schone handdoek.
Hiermee maak je hem goed vetvrij en ruw je het leer een beetje op.
Van alle andere middelen die genoemd worden gaat het leer alleen maar meer glimmen.
Het is overigens wel zo dat het leer slijt en dan glimt het altijd wat meer dan een nieuwer exemplaar.
En was je handen als je gaat auto rijden zeker na het eten van vette hap.
Hiermee maak je hem goed vetvrij en ruw je het leer een beetje op.
Van alle andere middelen die genoemd worden gaat het leer alleen maar meer glimmen.
Het is overigens wel zo dat het leer slijt en dan glimt het altijd wat meer dan een nieuwer exemplaar.
En was je handen als je gaat auto rijden zeker na het eten van vette hap.
- DJLeonardo
Het nadeel van alleen schoonmaken is alleen dat er geen bescherming meer op het leer zit.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i