pookknop verwisselen
pookknop verwisselen
hoi weet iemand hoe je een pook knop van een 316 uit 2001 eraf gaat
-
Rolmeijer
Re: pookknop verwisselen
Zal bij een 316 wel hetzelfde zijn als bij een 323 en die moet je gewoon met een beetje kracht omhoog trekken.
Zou er alleen niet met je gezicht boven gaan hangen
Zou er alleen niet met je gezicht boven gaan hangen
Precies, hard recht omhoog trekken en denk om je gebit.
- Boarder327
Ik krijg deze ook met geen mogelijkheid eraf ,heb al meerdere mensen laten proberen is nog niet gelukt.Maestroxl schreef:Precies, hard recht omhoog trekken en denk om je gebit.
-
Rolmeijer
Vreemd,dat is volgens mij toch echt de enige manier,zou het anders niet weten,misschien dat iemand anders nog een manier weet :?
dat is idd de manier, wat je ook nog kunt proberen is om de pook in z'n 4 te zetten en vanaf de achterbank te trekken.
Hij kan natuurlijk ook door de vorige eigenaar zijn vastgekit, dan ben je de sjaak....
Hij kan natuurlijk ook door de vorige eigenaar zijn vastgekit, dan ben je de sjaak....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- muller1007
In z'n vier en vanaf de achterbank is idd het makkelijkst, want dan zit je er recht voor en kun je je goed schrap zetten. Dan trek je hem er zo vanaf. Vandaag ondervonden.
dank je wel ga het proberen
had vandaag ook maar eens de bmw garage gebeld en die zeiden ook in ze versnelling zetten voet op de rem en eraan trekken
we gaan het proberen
had vandaag ook maar eens de bmw garage gebeld en die zeiden ook in ze versnelling zetten voet op de rem en eraan trekken
we gaan het proberen
Bij mij zat ie inderdaad vastgeplakt toen ik de shortshift pook erop ging zetten en ik moest de oude er letterlijk afknippen uiteindelijk en dat gaf me een rommel maar het is wel gelukt uiteindelijk.
Let op dat je er niet boven gaat hangen want dit kan hard aankomen (gebit,bril)
Let op dat je er niet boven gaat hangen want dit kan hard aankomen (gebit,bril)